PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwiekszanie sprzedazy

  • 1. Data: 2003-03-21 16:07:41
    Temat: Zwiekszanie sprzedazy
    Od: "Dreiker" <g...@p...fm>

    Czy ktos wie cos moze na temat jakichs niekonwencjonalnych dzialan
    zmiezajacych do zwiekszenia sprzedazy ??? Gdyby ktos moglby mi cos
    podpoweidziec w tym temacie bylbym bardzo wdzieczny.

    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-03-21 17:59:30
    Temat: Re: Zwiekszanie sprzedazy
    Od: "veniVIDIvici" <s...@o...pl>

    > Czy ktos wie cos moze na temat jakichs niekonwencjonalnych dzialan
    > zmiezajacych do zwiekszenia sprzedazy ??? >

    Wiele zależy od tego w jakiej branży działasz.
    Napisz coś więcej (moze być na priv).

    PZDr
    Quba
    www.vidi.biz.pl

  • 3. Data: 2003-03-21 22:52:46
    Od: "Dreiker" <g...@p...fm>

    > Wiele zależy od tego w jakiej branży działasz.
    > Napisz coś więcej (moze być na priv).

    branza spozywcza , wedliny, miesa itp.

    pozdr
    Grzesiek