PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy można wziąć udział w przetargu

  • 1. Data: 2003-03-21 21:47:06
    Temat: Czy można wziąć udział w przetargu
    Od: "mchaker" <o...@p...onet.pl>

    do 30.000 Eur na roboty budowlane, bez wadium i oferować wykonanie usługi na
    "umowe zlecenie, lub o dzieło"????
    Dziękuje

  • 2. Data: 2003-03-21 23:42:15
    Temat: Odp: Czy można wziąć udział w przetargu
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    Użytkownik mchaker <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5g17t$fpj$...@j...coi.pw.edu.pl...
    > do 30.000 Eur na roboty budowlane, bez wadium i oferować wykonanie usługi
    na
    > "umowe zlecenie, lub o dzieło"????
    > Dziękuje

    firmy nigdy nie miałem.... ale kosztorysy zdażało mi sie robic
    budowlane.....wydaje mi się że trzeba mieć referencje ,żeby ktoś wogóle cię
    wziął pod uwagę

    zacznij może od jakichś robót na awariach...itp potem dadzą Ci jakiś
    papierek że jesteś cool koleś :-)

    oczywiście moje informcje nie są 100%
    pozdrowienia

  • 3. Data: 2003-03-22 14:54:27
    Temat: Re: Czy można wziąć udział w przetargu
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "mchaker" napisał

    > do 30.000 Eur na roboty budowlane, bez wadium i oferować wykonanie usługi na
    > "umowe zlecenie, lub o dzieło"????
    A czy w dokumentacji przetargowej nie ma mowy o tym ze nalezy
    dostarczyc dokumenty potwierdzajace rejestracje firmy?
    Aktualny wypis z rejestru itp?

    WAM