PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasilek po powrocie z zagranicy??

  • 1. Data: 2006-07-31 17:37:25
    Temat: zasilek po powrocie z zagranicy??
    Od: "raffa69" <r...@g...de>

    witam,

    moja zona jest w chwilii obecnej w anglii i pracuje tam.teraz chce
    wrocic z powrotem do polski i oczywiscie chce wiedziec czy przysluguje
    jej zasilek dla bezrobotnych(bo napewno bedzie przez kilka miesiecy
    bezrobotna zanim znajdzie nowa prace).czy jest ktos, kto by mogl mi
    udzielic dokladnej odpowiedzi??

    dziekuje

  • 2. Data: 2006-07-31 17:43:38
    Temat: Re: zasilek po powrocie z zagranicy??
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > jej zasilek dla bezrobotnych(bo napewno bedzie przez kilka miesiecy
    > bezrobotna zanim znajdzie nowa prace).czy jest ktos, kto by mogl mi

    nie jest to pewnie błyskotliwa porada, ale czy nie skuteczniej jest zadzwonic do
    urzedu pracy i dowiedziec sie na 100%, niz pytac przypadkowych ludzi na grupie?
    Wojtek

  • 3. Data: 2006-07-31 17:57:46
    Od: "raffa69" <r...@g...de>

    o 19:45 pewnie juz nikogo w urzedzie nie zlapie.a poza tym odpowiedz od
    ludzi ktorzy taki peoblem juz mieli i go rozwiazali cenie sobie
    bardziej niz odpowiedz od jakiegos urzednika,ktory nie ma ani ochoty
    ani wiedzy o prawie polskim :-)
    niedawno bylem sobie wyrobic polski dowod i pani dyrektor wydzialu(!)
    kiedy zobaczyla moj dokument od urzedu wojewodzkiego o moim polskim
    pochodzenie(do tej pory mieszkalem za granica i nie mialem nigdy
    polskiego dowodu) zadala nastepujace pytanie:

    UWAGA!!!!!!!!!:

    "a skad ja wiem, ze pan to pan?"

    buahahahahahaha

    tyle o kompetencji i inteligencji polskich urzednikow :-)

    takze wole informacje z pierwszej reki,a nie 4 odpowiedzi od 4 roznych
    urzedasow na jedno i to samo pytanie :-)

  • 4. Data: 2006-07-31 18:42:25
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    urzedu pracy i dowiedziec sie na 100%, niz pytac przypadkowych ludzi na grupie?

    ==
    znajac zycie pewniejsza odpowiedz jest wszedzie poza UP.

  • 5. Data: 2006-08-01 01:47:06
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    raffa69 napisał(a):
> [...]
    > jej zasilek dla bezrobotnych(bo napewno bedzie przez kilka miesiecy
    > bezrobotna zanim znajdzie nowa prace).czy jest ktos, kto by mogl mi

    jak zasluzyla na polski zasilek, to go dostanie (w ciagu ostatnich 18
    m-cy zarobila w polsce przez min. 12 m-cy wiecej lub dokladnie tyle ile
    wynosi min. wynagrodzenie)
    Jak zasluzyla na angielski, to moze go tez otrzymywac w PL, ale to juz
    musi sie chyba twe dziewcze samo dowiadywac w EN :)

    Pozdrawiam...

  • 6. Data: 2006-08-01 12:17:40
    Od: "raffa69" <r...@g...de>

    Dariusz Tarczoń napisał(a):
> [...]
    > Jak zasluzyla na angielski, to moze go tez otrzymywac w PL, ale to juz
    > musi sie chyba twe dziewcze samo dowiadywac w EN :)

    no wlasnie tak myslalem :-) jest juz prawie rok w uk i na to wyglada ze
    nie przysluguje jej zasilek tutaj(od dzis minus 18 miesiecy wychodzi
    luty 2005 a od lutego do momentu wypowiedzenia pracy i wyjechania do uk
    wyszlo 8 miesiecy).
    myslalem ze jest moze jakis legalny "trick" ktory mozna by zastosowac i
    dostac ten zasilek.bo nieraz przeciez tak bywa,ze czlowiek o waznych
    rzeczach dowiaduje sie z trzeciej reki a nie od urzednika ktory
    teoretycznie po to jest tym urzednikiem zeby czlowiekowi pomoc a nie na
    zadane pytanie odpowiedziec alá "spierdalaj,nie chce mi sie tu
    pracowac ale musze i dlatego nie powiem ci nic!!" :-))