PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzieło - jest limit czasowy?

  • 1. Data: 2006-07-31 14:23:27
    Temat: Umowa o dzieło - jest limit czasowy?
    Od: "luka" <4...@p...onet.pl>

    Chodzi mi o to czy legalnym jest by pracodawca zamiast zatrudnic kogos na
    etat, co miesiac wrecza mu kolejna umowa o dzielo za prace redacyjna i
    dziennikarska.
    I w zwiazku z tym - czy jesli wspolpraca zostanie zakonczona mozna w swietle
    prawa cos (pieniadze rzecz jasna ;) od niego wyegzekwowac?
    pozdr i z gory dziekuje

  • 2. Data: 2006-07-31 14:39:03
    Temat: Re: Umowa o dzieło - jest limit czasowy?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu luka porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > I w zwiazku z tym - czy jesli wspolpraca zostanie zakonczona mozna w swietle
    > prawa cos (pieniadze rzecz jasna ;) od niego wyegzekwowac?
    Jesli praca nosila znamiona pracy etatowej, to mozna walczyc w sadzie pracy.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-07-31 15:17:44
    Od: "luka" <4...@p...onet.pl>

    > Jesli praca nosila znamiona pracy etatowej, to mozna walczyc w sadzie
    pracy.
    > --
    tak mi sie wlasnie wydaje
    dziekuje ! :)