PracaGrupypl.praca.dyskusje › patron pracujących

  • 1. Data: 2006-08-01 10:59:23
    Temat: patron pracujących
    Od: "P" <p...@g...pl>

    czy jest patron ludzi pracy? Chciałbym się pomodlić o pomyślność ;)

    POzdr.
    P.

  • 2. Data: 2006-08-01 11:02:48
    Temat: Re: patron pracujących
    Od: herakles <h...@b...pl>

    P wrote:

    > czy jest patron ludzi pracy? Chciałbym się pomodlić o pomyślność ;)
    >
    > POzdr.
    > P.
    Wpłać na Oszysta Dyrektora, powinno wystarczyć!

  • 3. Data: 2006-08-01 11:13:25
    Od: "P" <p...@g...pl>

    > jak ty się chcesz modlić jak google nie umiesz obsługiwać.

    Myślisz, że wszyscy modlący się potrafią? Poza tym rozluźnij nieco
    kołnierzyk.

    Pozdr.
    P.

  • 4. Data: 2006-08-01 11:14:20
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    P napisał(a):
    > czy jest patron ludzi pracy? Chciałbym się pomodlić o pomyślność ;)
    >
    > POzdr.
    > P.
    jak ty się chcesz modlić jak google nie umiesz obsługiwać.
    I nie napisałeś o jaką wiarę chodzi, ale może zajrzeć tu
    http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/jan_pawel_ii
    /modlitwy/ap_19032000.html

  • 5. Data: 2006-08-01 11:15:50
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "P" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy jest patron ludzi pracy? Chciałbym się pomodlić o pomyślność ;)

    św. Tadeusz Juda, ten od spraw beznadziejnych
    :P

    pozdr
    Asiek

  • 6. Data: 2006-08-01 11:20:50
    Od: "P" <p...@g...pl>

    > św. Tadeusz Juda, ten od spraw beznadziejnych
    > :P

    O, to, to! Chociaż bardziej myślałem o św. Wicie, ze względu na konwulsyjne
    ruchy jakie należy wykonywać aby zdobyć pracę;)

    Pozdr.

  • 7. Data: 2006-08-03 06:13:46
    Od: "doktorynka" <o...@u...pl>

    św. Józek jest od pracy :)