PracaGrupypl.praca.dyskusje › częsta zmiana pracy - branża IT

  • 1. Data: 2006-07-31 16:07:50
    Temat: częsta zmiana pracy - branża IT
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    Czy częsta zmiana pracy w miastach gdzie sytuacja jest korzystna dla
    pracowników jest wskazana (okolo raz na 2 lata)? Zastanawiam sie nad zmianą,
    wiem że w innej firmie dostałbym prawdopodobnie wieksza kase. Z drugiej
    strony nie wiem czy zmieniajac prace za czesto bede zle widziany przez
    kolejnych pracodawcow.
    Prosze o opinie osób, które dobrze lub źle na tym wyszły.

    Dzieki
    Zdzisiek

  • 2. Data: 2006-07-31 16:19:19
    Temat: Re: częsta zmiana pracy - branża IT
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 31-07-2006 o 18:07:50 Zdzisiek <z...@w...pl> napisał(a):

    > Czy cz?sta zmiana pracy w miastach gdzie sytuacja jest korzystna dla
    > pracowników jest wskazana (okolo raz na 2 lata)? Zastanawiam sie nad
    > zmian?,
    > wiem ?e w innej firmie dosta?bym prawdopodobnie wieksza kase. Z drugiej
    > strony nie wiem czy zmieniajac prace za czesto bede zle widziany przez
    > kolejnych pracodawcow.
    > Prosze o opinie osób, które dobrze lub 1/4 le na tym wysz?y.

    a wiesz, co znaczy słowo "content-type"? w kontekscie Usenetu? dobra,
    wiem, że nie wiesz, masz kompletnie niepołatany system...

    to tyle, panie informatyk...
    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-07-31 16:40:39
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    TLP wrote:
    > wiem, że nie wiesz, masz kompletnie niepołatany system...

    rotfl, hakier jesteś? ;P

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2006-07-31 16:49:32
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Zdzisiek wrote:

> [...]
    > kolejnych pracodawcow.
    > Prosze o opinie osób, które dobrze lub 1/4 le na tym wysz?y.

    Z obserwacji własnych i znajomych wyłania się taka koncepcja: jeśli
    zaczynasz się poważnie nudzić w pracy, czujesz, że ugrzązłeś i masz
    wrażenie, że stoisz w miejscu mimo, że chciałbyś się rozwijać, to:
    a) starasz się znaleźć nowe możliwości w obecnej firmie, co w przypadku
    firm spoza konsultingu albo dużych ośrodków rozwoju oprogramowania bywa
    skrajnie trudne,
    - albo -
    b) zmieniasz pracodawcę na takiego, który może zaoferować ci nowe
    możliwości rozwoju (nowe projekty, nowe technologie),
    - albo -
    c) jeśli masz odpowiednie doświadczenie i przede wszystkim predyspozycje
    (kluczowe: umiejętność radzenia sobie ze stresem i zarządzania ludźmi)
    szukasz możliwości awansu ze stanowiska technologicznego na stanowisko
    kierownicze, gdzie nowości będzie sporo.

    Nigdy też nie spotkałem się z pracodawcą, który by kiwał głową na to, że
    zmieniałem pracodawcę średnio raz na 2 lata - wskazanie jako powodu
    braku możliwości rozwoju było przyjmowane ze zrozumieniem.

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2006-07-31 18:39:43
    Od: j...@m...pl (Jacek Skowroński)

    PT mgl <a...@f...email.com> scripsit:

    > rotfl, hakier jesteś? ;P

    Sprawdzenie wersji OE w nagłówkach i wyciągnięcie wniosków nie jest
    takie trudne, jak by się mogło wydawać.

    --
    Jacek Skowroński http://podaj.net/ksiazki-uzytkownika.php?id=605

    GnuPG: 1024D/FB345534 50A6 5F42 E8E5 3517 CB8E 1403 0E1F 14F5 FB34 5534

  • 6. Data: 2006-07-31 23:05:41
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Jacek Skowroński wrote:
    > Sprawdzenie wersji OE w nagłówkach i wyciągnięcie wniosków nie jest
    > takie trudne, jak by się mogło wydawać.

    Ale... czy to na pewno jest powód częstej zmiany pracy w branży IT? ;)

    btw, a wniosków pochopnie wyciągać nie warto...

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 7. Data: 2006-08-01 05:56:46
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > Nigdy też nie spotkałem się z pracodawcą, który by kiwał głową na to, że
    > zmieniałem pracodawcę średnio raz na 2 lata - wskazanie jako powodu
    > braku możliwości rozwoju było przyjmowane ze zrozumieniem.

    Ja spotkalem. Na pytanie dlaczego tak czesto zmienialem odpowiedz byla
    krotka:
    "ja musze zrobic wszystko aby pracodawca chcial mnie jak najdluzej u
    siebie widziec i pracodawca musi robic wszystko abym ja chcial jak
    najdluzej u niego byc. Jezeli cos tu szwankuje nadchodzi czas rozstania."

    Albo bylo za agresywnie powiedziane, albo firma liczyla jednak na typowych
    "jeleni" bo po rozmowie nie odezwali sie juz ;)))

    Bonza

  • 8. Data: 2006-08-01 07:28:07
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Albo bylo za agresywnie powiedziane, albo firma liczyla jednak na typowych
    > "jeleni" bo po rozmowie nie odezwali sie juz ;)))

    Pewnie wybrali jakiegoś absolwenta, którego szybciej od Ciebie wytrenują, że
    czarne jest białe, a białe jest czarne.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 9. Data: 2006-08-01 08:00:26
    Od: "Reduktor" <l...@t...pl>

    Zdzisiek napisał(a):
    > Czy częsta zmiana pracy w miastach gdzie sytuacja jest korzystna dla
    > pracowników jest wskazana (okolo raz na 2 lata)? Zastanawiam sie nad zmianą,
    > wiem że w innej firmie dostałbym prawdopodobnie wieksza kase.

    Myślę, że w IT jumping jest czymś naturalnym. Branża się zmienia,
    konsoliduje, pracownicy przechodzą z firmy do firmy i nikogo to nie
    dziwi. Spójrz na menedżerów z branży, którzy ostatnio skaczę z
    fotela na fotel ;)

  • 10. Data: 2006-08-01 20:48:11
    Od: j...@m...pl (Jacek Skowroński)

    PT mgl <a...@f...email.com> scripsit:

    > Ale... czy to na pewno jest powód częstej zmiany pracy w branży IT? ;)

    Pewnie nie. Tak samo, jak nie jest to powód do bycia hakierem.

    > btw, a wniosków pochopnie wyciągać nie warto...

    Te akurat pochopne nie były. ;)

    --