PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki przedstawiciela medycznego

  • 1. Data: 2005-01-20 19:10:14
    Temat: zarobki przedstawiciela medycznego
    Od: "tommy" <d...@p...pl>

    Witam startuje w rekrutacji do jednej z większych firm farmacełtycznych.
    Jaką kwote powinienem wymienic jako wynagrodzenie oczekiwane?
    ile średnio zarabia taki przedstawicel medyczny?

    Pozdr
    Darek

  • 2. Data: 2005-01-20 20:23:17
    Temat: Re: zarobki przedstawiciela medycznego
    Od: Rodezjan <d...@w...pl>

    tommy napisał(a):
> [...]
    > Jaką kwote powinienem wymienic jako wynagrodzenie oczekiwane?
    > ile średnio zarabia taki przedstawicel medyczny?

    Od 2000PLN na reke w gore :)

  • 3. Data: 2005-01-20 22:21:42
    Od: asmodeus <a...@p...pl>

    tommy napisał(a):
    > farmacełtycznych.

    Ja bym Cię nie przyjął...

    Pozdrawiam.

    --
    asmodeus (at) post . pl

    Homo sum; humani nil a me alienum puto.

  • 4. Data: 2005-01-21 07:47:12
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 20.01.2005 asmodeus <a...@p...pl> napisał/a:

    > Ja bym Cię nie przyjął...

    Byłem ja kiedyś na pewnym szkoleniu dla lekarzy. Byli tam też oczywiście
    przedstawiciele medyczni. Well, z kilku(-nastu? nie pamiętam) jeden
    dobrze mówił, ponoć nawet z sensem. Reszta to były w większości młode
    dziewczęta (albo nawet kobiety... "I'm not a girl, not yet a woman...
    yeyeye"), których rola ograniczała się do hostessowania. Stały w swoich
    roboczych mundurkach[1], uśmiechały, i rozdawały gadżety. Prawda, że
    "medyczne", związane z tematyką szkolenia, ale... one w dużej mierze
    były absolwentkami studiów medycznych.
    Taka tylko refleksja...

    [1] zazwyczaj mają krótkie spódnice, buty na wysokich obcasach...
    zapewne lepiej przyciąga to uwagę, ale ja bym np. chciał kiedyś zobaczyć
    takie panie przebrane np. za Coldrex (czy inny lek, np aspiryne
    Bayerowską(TM)).

    Kender

    disclaimer: wszystkie nazwy zastrzeżone należą do swoich właścicieli i
    zostały tutaj użyte jedynie w celach informacyjnych.

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Wow. Menu.

  • 5. Data: 2005-01-23 15:42:19
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-21, Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zapewne lepiej przyciąga to uwagę, ale ja bym np. chciał kiedyś zobaczyć
    > takie panie przebrane np. za Coldrex (czy inny lek, np aspiryne
    Ciekawy fetysz... Hm... Interesujące...

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. BP,PPNMSP.
    --
    Nie resetuj drugiemu, co Tobie nie miło
    /z pamiętnika administratora/

  • 6. Data: 2005-01-23 19:53:28
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    > Prowadziłes to szkolenie - czy o co Tobie chodzi, bo chyba nie bardzo
    rozumiem...?

  • 7. Data: 2005-01-23 22:34:06
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 23.01.2005 ewela <e...@o...pl> napisał/a:
    > Prowadziłes to szkolenie - czy o co Tobie chodzi, bo chyba nie bardzo
    > rozumiem...?

    Czego nie rozumiesz?

    pozdrawiam,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....