PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania lekarskie

  • 1. Data: 2005-01-20 20:43:28
    Temat: Badania lekarskie
    Od: "Mike" <a...@s...pl>

    Witam !

    Mam następujące pytania:
    Czy muszę załatwić wstępne badania lekarskie tam gdzie wyznaczyła mi moja
    firma, czy mogę zgłosić się u innego lek. medycyny pracy?
    Czy przysługuje mi dzień wolny od pracy za takie badania?

    Pozdrawiam, Mike.

  • 2. Data: 2005-01-20 21:07:29
    Temat: Re: Badania lekarskie
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    badania robisz w czasie pracy, wiec niekoniecznie caly dzien wolny ci
    przysluguje........
    jezeli pracodawca wskazal miejsce wykonania badan, to , wg mnie, nalezy
    wlasnie tam je zrobic, byc moze pracodawca podpisal umowe z ta przychodnia o
    swiadczenie takiej uslugi (uzyskal rabaty, bezgotowkowa forme platnosci i
    inne profity)

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2005-01-21 00:17:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:csp5bc$6u3$1@news.onet.pl Mike <a...@s...pl> pisze:

    > Czy muszę załatwić wstępne badania lekarskie tam gdzie wyznaczyła mi moja
    > firma, czy mogę zgłosić się u innego lek. medycyny pracy?
    > Czy przysługuje mi dzień wolny od pracy za takie badania?
    Po prostu je robisz w czasie pracy.
    Spokojnie możesz gdzie indziej. Wtedy najpierw zapłacisz za badania z
    własnej kieszeni, a rachunek przedstawisz pracodawcy.
    W razie jego obiekcji co do takiego rozwiązania żądaj podania podstawy
    prawnej, wydaje mi się, że jej nie ma, jeśli się mylę, proszę grupowiczów
    aby mnie sprostowali.

    Jotte