PracaGrupypl.praca.dyskusje › stawka dla merchandiserów ?

  • 1. Data: 2005-01-20 16:36:28
    Temat: stawka dla merchandiserów ?
    Od: "Bikej" <k...@w...pl>

    Czy ktoś się orientuje jaka stawka za godzinę jest przewidziana dla
    merchandiserów firmy Gellwe ?
    lub
    Jak w innych firmach płacą merchandiserom za godzinę pracy w markecie ?
    Czy za dojazd zwracają wam koszta czy nie ??

  • 2. Data: 2005-01-20 23:04:51
    Temat: Re: stawka dla merchandiserów ?
    Od: "Marek Jedynak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bikej <k...@w...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś się orientuje jaka stawka za godzinę jest przewidziana dla
    > merchandiserów firmy Gellwe ?
    sklepie. czas dowolny. ma być zrobione! ja wyrabiam się w 25 minut jak
    dobrze pójdzie :)

    > Czy za dojazd zwracają wam koszta czy nie ??
    pozdrawiam
    Marek (((><