PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzwonic ... ?

  • 1. Data: 2005-01-20 19:00:43
    Temat: Dzwonic ... ?
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    Czesc
    Zlozylem apliakcje na praktyki w angli i pojawil mi sie taki problem, ze
    dostalem email i prosbe o kontakt telefoniczny,bo pierwsze interview ze
    wzglede na odlgeglosc ma byc przez telefon. I mam taki problem, ze mam w
    sumie tylko komorke i nie stac mnie na to,zeby z niej zadzwonic do UK i
    sobie pogadac 30 minut... Co powiniem zrobic ? Dzownienie z budki jest chyba
    nie profesjonalne w takim przypadku ? Czy odpisanie z prosba o kontakt tel.
    z ich strony zostanie zle odebrane ?
    Jarod

  • 2. Data: 2005-01-20 19:09:36
    Temat: Re: Dzwonic ... ?
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Dzownienie z budki jest chyba nie profesjonalne w takim przypadku ?

    Jak nie bedzie hałasu w tle to nie powinno im robic róznicy. Ja bym
    poszedł do kogos znajomego lub rodziny, wyłożył gotówkę za przewidywany
    czas rozmowy i zadzwonił.

    vertret

  • 3. Data: 2005-01-20 19:47:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    VERTRET <vertret @ op.pl> wrote:
    > Jak nie bedzie hałasu w tle to nie powinno im robic róznicy. Ja bym
    > poszedł do kogos znajomego lub rodziny, wyłożył gotówkę za
    > przewidywany czas rozmowy i zadzwonił.

    www.skype.com
    www.tlenofon.pl
    www.nawijka.pl
    www.easycall.pl

    Sprawdz tylko czy dziala - ja tam spokojnie swiat obdzwaniam (do Anglii
    najlepiej jednak Skype)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-20 20:06:01
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 20 Jan 2005 19:00:43 +0000 (UTC), "Jarod"
    <b...@g...pl> zakodował:

    >wzglede na odlgeglosc ma byc przez telefon. I mam taki problem, ze mam w
    >sumie tylko komorke i nie stac mnie na to,zeby z niej zadzwonic do UK i
    >sobie pogadac 30 minut... Co powiniem zrobic ?

    Skype, tlenofon czy tele GG.
    Ewentualnie jakiś WOIP z telefonu stacjonarnego (karta choć chyba są
    jakieś 0 70...).

    >nie profesjonalne w takim przypadku ? Czy odpisanie z prosba o kontakt tel.
    >z ich strony zostanie zle odebrane ?

    Ja uważam że prośba z którą zwrócili się do Ciebie powinna być źle
    odebrana. Jak dla mnie to naciąganie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2005-01-20 22:30:11
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 20 Jan 2005 21:06:01 +0100, na pl.praca.dyskusje, Kaizen napisal(a):

    > Ja uważam że prośba z którą zwrócili się do Ciebie powinna być źle
    > odebrana. Jak dla mnie to naciąganie.

    Mysle ze w normalnym kraju nikt nie wpadl na to ze u nas teleszmata zdziera
    z ludzi ostatni grosz - w swiecie z telefonu korzysta sie jak ze swiatla -
    wlaczasz i nie myslisz ile to kosztuje.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 6. Data: 2005-01-20 22:54:48
    Od: " " <b...@g...pl>

    > Mysle ze w normalnym kraju nikt nie wpadl na to ze u nas teleszmata zdziera
    > z ludzi ostatni grosz - w swiecie z telefonu korzysta sie jak ze swiatla -
    > wlaczasz i nie myslisz ile to kosztuje.

    Mysle,ze dobrym rozwiazaniem jest onettelefon mozna korzystac ze stacjonarki
    i dzwoni sie 35gr/min ( zagranice ). Jest to cena wydaje mi sie przyzwoita
    tym bardziej,ze nie dzwoni sie tam po 3h.
    Jarod

  • 7. Data: 2005-01-20 23:42:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 20 Jan 2005 23:30:11 +0100, Kyniu
    <k...@U...poczta.gazeta.pl> zakodował:

    >Mysle ze w normalnym kraju nikt nie wpadl na to ze u nas teleszmata zdziera
    >z ludzi ostatni grosz - w swiecie z telefonu korzysta sie jak ze swiatla -
    >wlaczasz i nie myslisz ile to kosztuje.

    Skoro tak, to czemu Anglicy sami nie zadzwonili?

    Mi jeszcze się nie zdażyło, żeby potencjalny pracodawca przysłał maila
    z prośbą o telefon - ale może to taki dziwny zwyczaj, bo aplikowałem
    tylko do firm działający w PL.

  • 8. Data: 2005-01-21 00:08:57
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 21 Jan 2005 00:42:46 +0100, na pl.praca.dyskusje, Kaizen napisal(a):

    > Mi jeszcze się nie zdażyło, żeby potencjalny pracodawca przysłał maila
    > z prośbą o telefon

    Moze dzwonili i sie nie dodzwonili. Moze sie dodzwonili i ktos gadal tylko
    po naszemu i nie mogli nawiazac komunikacji :-) Powodow moze byc setka i
    nie doszukiwalbym sie zlosliwosci pracodawcy.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 9. Data: 2005-01-21 08:59:09
    Od: " " <b...@g...pl>

    > Moze dzwonili i sie nie dodzwonili. Moze sie dodzwonili i ktos gadal tylko
    > po naszemu i nie mogli nawiazac komunikacji :-) Powodow moze byc setka i
    > nie doszukiwalbym sie zlosliwosci pracodawcy.

    Mieli tylko numer na komorke bo nie mam stacjonarki i mysle,ze by sie
    dogadali :)
    Jarod

  • 10. Data: 2005-01-21 10:17:12
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > tel. z ich strony zostanie zle odebrane ?
    >
    > Ja uważam że prośba z którą zwrócili się do Ciebie powinna być źle
    > odebrana. Jak dla mnie to naciąganie.

    Ja bym się tylko najpierw upewnił, czy przedpiśca dał w aplikacji numer
    telefonu ;-)
    Bo jeśli nie dał - to nie ma się co firmie dziwić, jeśli dał - ja bym firmę
    skreślił.

    Sigurd