PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki przedstawiciela medycznego › Re: zarobki przedstawiciela medycznego
    From: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zarobki przedstawiciela medycznego
    Date: Fri, 21 Jan 2005 08:47:12 +0100

    Dnia 20.01.2005 asmodeus <a...@p...pl> napisał/a:
    > tommy napisał(a):
    >> farmacełtycznych.
    >
    > Ja bym Cię nie przyjął...

    Byłem ja kiedyś na pewnym szkoleniu dla lekarzy. Byli tam też oczywiście
    przedstawiciele medyczni. Well, z kilku(-nastu? nie pamiętam) jeden
    dobrze mówił, ponoć nawet z sensem. Reszta to były w większości młode
    dziewczęta (albo nawet kobiety... "I'm not a girl, not yet a woman...
    yeyeye"), których rola ograniczała się do hostessowania. Stały w swoich
    roboczych mundurkach[1], uśmiechały, i rozdawały gadżety. Prawda, że
    "medyczne", związane z tematyką szkolenia, ale... one w dużej mierze
    były absolwentkami studiów medycznych.
    Taka tylko refleksja...

    [1] zazwyczaj mają krótkie spódnice, buty na wysokich obcasach...
    zapewne lepiej przyciąga to uwagę, ale ja bym np. chciał kiedyś zobaczyć
    takie panie przebrane np. za Coldrex (czy inny lek, np aspiryne
    Bayerowską(TM)).

    Kender

    disclaimer: wszystkie nazwy zastrzeżone należą do swoich właścicieli i
    zostały tutaj użyte jedynie w celach informacyjnych.

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Wow. Menu.