PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki programisty pl/sql

  • 1. Data: 2012-03-27 21:29:50
    Temat: zarobki programisty pl/sql
    Od: Jerzy Małodziński <m...@g...com>

    Witam,

    chciałbym się zorientować jakich zarobków w Krakowie może oczekiwać
    programista pl/sql z 2 letnim doświadczeniem?

    Przykładowo jakich zarobków zażyczylibyście sobie dla takich ofert,
    zakładając że spełniacie wymienione w nich wymagania:
    http://tnij.org/p1la
    http://tnij.org/p1ld

    z góry dziękuje za każdą odpowiedź!

    --
    Pozdrawiam,
    Jerzy Małodziński

  • 2. Data: 2012-03-27 21:58:17
    Temat: Re: zarobki programisty pl/sql
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Jerzy Małodziński wrote:
> [...]
    >
    > Przykładowo jakich zarobków zażyczylibyście sobie dla takich ofert,
    > zakładając że spełniacie wymienione w nich wymagania:

    LGBS nie znam ale Connectis, to software house, czyli tradycyjnie więcej jak
    "tysionc pińcet" na umowę śmieciową, to ci nie zaproponują. Miałem kilka
    telefonów z takich firm, już 5 tys. brutto, to dla nich kosmos.
    yamma

  • 3. Data: 2012-03-28 08:26:25
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    testepp wrote:

    > "software house" brzmi, jak hotel *****.
    > Dla mnie to zwykły pośredniak.

    No, dokładnie! Zasypują portale z ogłoszeniami ofertami (a właściwie
    "ofertami"), które służą im wyłącznie do wypełniania swoich baz danych. Co
    oni potem robią z tymi danymi, to już ich słodka tajemnica. Już chyba
    szybciej można znaleźć zlecenie na portalach freelancerskich niż u nich
    znaleźć pracę.
    yamma

  • 4. Data: 2012-03-28 09:42:39
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-03-27 21:29, Jerzy Małodziński pisze:
> [...]
    >
    > Przykładowo jakich zarobków zażyczylibyście sobie dla takich ofert,
    > zakładając że spełniacie wymienione w nich wymagania:

    "dobra znajomość języka niemieckiego"

    W Berlinie 2tyś euro
    W Krakowie 2tyś zł

    Praca taka sama. Płaca w Berlinie wyższa, dodatkowo miasto czyste,
    dobrze skomunikowane itd.

  • 5. Data: 2012-03-28 11:34:54
    Od: Piotr <...@...com>

    > On 2012-03-28, Piotr<...@...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Aby mieć pełny obraz trzebaby było patrzeć nie tylko na nominalną wartość
    > waluty, ale także na "co za to mogę kupić" i "ile muszę wydać aby się
    > utrzymać".
    >
    > Inaczej takie porównania tracą sens.
    Koszt wynajmu mieszkania podobny jak w Krakowie. Jedzenie też. Paliwo
    trochę droższe.
    Jestem w Wawy. Mieszkając i pracując w Berlinie wydawałem na życie mniej
    niż w Warszawie.

  • 6. Data: 2012-03-28 12:17:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-28, Piotr <...@...com> wrote:

    [...]

> [...]

    Aby mieć pełny obraz trzebaby było patrzeć nie tylko na nominalną wartość
    waluty, ale także na "co za to mogę kupić" i "ile muszę wydać aby się

    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2012-03-28 12:25:39
    Od: testepp <e...@g...com>

  • 8. Data: 2012-03-28 12:59:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-28, Piotr <...@...com> wrote:

    [...]

    > Koszt wynajmu mieszkania podobny jak w Krakowie.

    A tak wKF: Nie wierzę żeby programista zarabiał Krakowie 2000 zł,
    skoro w Poznaniu da się zarobić te 4000-5000 zł (netto).

    > Jedzenie też. Paliwo trochę droższe. Jestem w Wawy.

    A moje doświadczenia mówią co innego. Fakt, że dotyczą one UK, ale w Londynie
    nie wynajmę domu jednorodzinnego za 2300 zł/m-c. W Poznaniu już i owszem.
    Koszt życia codziennego, czy usług "lokalnych" (nieimportowanych) jest
    mniej-więcej podobny. Różnice są w dobrach importowanych, bo te zazwyczaj
    są identyczne dla obu krajów, więc dla Brytyjczyków są widocznie tańsze.

    > Mieszkając i pracując w Berlinie wydawałem na życie mniej niż w Warszawie.

    Ale żyłeś normalnie, czy po studencku, wynajmując w kilka osób i żywiąc
    się podłym żarciem z najtańszych dyskontów?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-03-28 14:42:06
    Od: Piotr <...@...com>

    > On 2012-03-28, Piotr<...@...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A tak wKF: Nie wierzę żeby programista zarabiał Krakowie 2000 zł,
    > skoro w Poznaniu da się zarobić te 4000-5000 zł (netto).
    Z 2letnim doświadczeniem? 5tyś netto ? Gdzie? W wawie tyle nie zarobisz :)

> [...]
    >
    > Ale żyłeś normalnie, czy po studencku, wynajmując w kilka osób i żywiąc
    > się podłym żarciem z najtańszych dyskontów?
    Po "studencku" wynajmując samemu kawalerkę 35m2. Płaciłem
    400euro/miesiąc. Budynek wyremontowany, czysto, 30min. do pracy

  • 10. Data: 2012-03-28 17:01:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-28, Piotr <...@...com> wrote:

    [...]

    > Z 2letnim doświadczeniem? 5tyś netto ? Gdzie? W wawie tyle nie zarobisz :)

    Niech pomyślę. Dla mnie to był 2010 rok, wtedy jako programista zarabiałem
    ok. 8-9k zł netto na fakturę. Więc nawet ciutkę więcej na rękę wychodzi.

    > Po "studencku" wynajmując samemu kawalerkę 35m2.

    Tak jak myślałem. :)

    > Płaciłem 400euro/miesiąc.

    Za 400EUR to można wynająć 3-pokojowe mieszkanie w Polsce.
    Albo 2-pokojowe w nowym budownictwie, z ochroną i udogodnieniami.

    > Budynek wyremontowany, czysto, 30min. do pracy

    To tak ja ja. Tylko zamiast kawalerki wynajmuję dom i nie w Berlinie,
    tylko w Poznaniu. Do pracy 30 minut. Pieszo. Chociaż jak dobrze pójdzie,
    to pod koniec roku zmienię to na 3-pokojowe 2-poziomowe mieszkanie
    w odległości 10 minut, bo dom jest dla mnie zbyt czasochłonny
    w utrzymaniu. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl