PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki programisty pl/sql › Re: zarobki programisty pl/sql
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: zarobki programisty pl/sql
    Date: 28 Mar 2012 11:59:49 +0100

    On 2012-03-28, Piotr <...@...com> wrote:

    [...]

    > Koszt wynajmu mieszkania podobny jak w Krakowie.

    A tak wKF: Nie wierzę żeby programista zarabiał Krakowie 2000 zł,
    skoro w Poznaniu da się zarobić te 4000-5000 zł (netto).

    > Jedzenie też. Paliwo trochę droższe. Jestem w Wawy.

    A moje doświadczenia mówią co innego. Fakt, że dotyczą one UK, ale w Londynie
    nie wynajmę domu jednorodzinnego za 2300 zł/m-c. W Poznaniu już i owszem.
    Koszt życia codziennego, czy usług "lokalnych" (nieimportowanych) jest
    mniej-więcej podobny. Różnice są w dobrach importowanych, bo te zazwyczaj
    są identyczne dla obu krajów, więc dla Brytyjczyków są widocznie tańsze.

    > Mieszkając i pracując w Berlinie wydawałem na życie mniej niż w Warszawie.

    Ale żyłeś normalnie, czy po studencku, wynajmując w kilka osób i żywiąc
    się podłym żarciem z najtańszych dyskontów?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl