PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki programistow w UK

  • 1. Data: 2003-07-14 07:16:10
    Temat: zarobki programistow w UK
    Od: "Sharq" <s...@p...com>

    Witam

    przegladalem sobie uk.jobs.contract i natrafilem na pierwsze lepsze
    ogloszenie:

    co prawda nie pisza ile wymagaja (ale wymagaja) doswiadczenie z
    technologiami, ale wnioskuje ze w Anglii programistom powodzi sie calkiem
    calkiem :-)
    (szybko uruchamiam kalkulator i licze) max. Ł30*~8=240Ł*22=
    5280Ł/miesiecznie
    zakladajac ze dostane 2/3 stawki i 2/3 beda kosztami stalymi (wyzycie,
    oplaty) to i tak wychodzi mi ok 2300Ł/mies (15tys PLN)
    czyktos wykonywal prace kontraktowe dla anglikow i ew. moze skorygowac moj
    tok myslenia?
    wdzieczny za konstruktywne i wnoszace tresc uwagi

    pozdrawiam
    s...@p...com

  • 2. Data: 2003-07-14 07:23:11
    Temat: Re: zarobki programistow w UK
    Od: "Sviodo" <s...@w...pl>

    jesli masz piec lat doswiadczenia i mozesz pochwalic sie jakims duzym
    projektem to czemu nie - jesli na pytanie o doswiadczenie masz tylko liste
    tego co potrafisz - zapomnij.

    --
    Svi

  • 3. Data: 2003-07-14 08:14:03
    Od: h...@t...by

    http://www.realitpeople.com/cgi-bin/php.cgi/job_sear
    ch_results_cva.html

    Jest taki link, poszukałem sobie i znalazłem SQL DBA
    Ł35,000 to Ł40,000 + pension +healthcareGBP P.A.......... no to z moimi 2000zł
    miesięcznie w wynajmowanym mieszkaniu w wawie za 1000zł,. to wiecie, hmmm...
    myśle że warto, a jak muszą być udokomentowane doświadczenie? Jeżeli wszystkie
    moje duże projekty byli zawarte z podpisaniem klauzuli poufności?

    A może ktoś mi powie ile tam będzie kosztowało mieszkanko i wyżywienie i czy
    naprawde jest tam tak dobrze dla informatyków?

  • 4. Data: 2003-07-14 10:17:58
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    <h...@t...by> wrote in message
> [...]
    czy
    > naprawde jest tam tak dobrze dla informatyków?

    Witam,

    Moze i oferty sa kuszace ale jak narazie niema co liczyc ze UK bedzie brac
    naszych rodowitych programistow do pracy. Powod prosty - brak paszportu EU
    ;-)

    Pozdrwaiam
    Janet

    ps.: moze cos sie zmieni po 1 Maja 2004 ale to zycie zweryfikuje

  • 5. Data: 2003-07-15 00:23:50
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    h...@t...by napisał:

> [...]
    > myśle że warto, a jak muszą być udokomentowane doświadczenie? Jeżeli wszystkie
    > moje duże projekty byli zawarte z podpisaniem klauzuli poufności?

    Ale klauzula chyba dotyczy tylko kodu, a nie tego, że coś takiego
    zrobiłeś?

    Flyer

  • 6. Data: 2003-07-15 08:39:59
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    1. trzeba być "citizenem" czyli mieszkać już na miejscu
    2. dorobek zdobyty w Polsce ciężko będzie udokumentować, dlatego że dla nich
    jest on nieweryfikowalny
    3. Polak dostanie tam pracę raczej za 50% stawki niż za 2/3
    4. jest dość duża konkurencja ze strony baaaaaaaaardzo dobrych hindusów
    5. zarobki dla żółtocioba (a tak będziemy traktowani) zaczynają się od Ł15k,
    gdzie 30k to już bardzo dużo
    6. życie to jakieś Ł1k miesiecznie - nie da się na tym oszczędzić, bo nikt
    nie będzie chciał pracować z człowiekiem który mieszka w sutenerze i
    śmierdzi grzybem
    7. czytuję grupy angielsko języczne i śmiem twierdzić, że nie jest tak
    różowo jak nam się wydaje i recesja dotknęła również i te rynki.

    ... zakładając że:
    - nia ma się rodziny w Polsce
    - ma się jakieś doświadczenie
    - mamy jakiś zapas gotówki
    - znamy język angielski _bardzo_ dobrze
    - jesteśmy odważni i nie boimy się ryzyka,
    ... to śmiało można wyjeżdzać.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 7. Data: 2003-07-15 08:59:24
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    dotyczy nie tylko kodu ale i pomyslów technologij, dokumentacji, a także
    poznanych mechanizmów pracy podmiotu. Z tego mi jest trudno zrozumieć gdzie
    ja przejdę tą granicę dozwolonego, a gdzie już będzie przestępstwo. Ja nie
    wiem czy nawet mogę powiedzieć że robilem dla koncernu X który jest
    największym w Polsce w branży Y system do analizy, kontroli i sprawdzenia Z
    zintegrowany z technologiją N i technologiją M z pełnym cyklem
    produkcyjnym(dokumentacja odpowiadająca ISO, testowanie, wdrażanie) z
    pozapelnianymi punktami (XYZNM). Rozumiesz, nie chciałbym wkraczać w to
    zdradzając czyjeś tajemnicy, a doświadczenie jednak trzeba udokumentować.:(
    Może ktoś był w podobnej sytuacji????

  • 8. Data: 2003-07-15 10:42:13
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    Jak szybko można znaleźć pracę będąc już tam? Chodzi o pracę SQL DBA, czy
    ERP/BPM Workfow systemy + do tego dosyć niezły kod na Java, VC++, podstawowa
    znajomość #.NET, duże doświadczenie w integratorze systemowym który jest
    przedstawicelem kilka angielskich kompanij z sektora IT z którymi się
    współpracowało bardzo aktywnie.

  • 9. Data: 2003-07-15 19:04:11
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > znajomość #.NET, duże doświadczenie w integratorze systemowym który jest
    > przedstawicelem kilka angielskich kompanij z sektora IT

    i zarabiasz tylko 2K i to w Stolicy ?
    Moze najpierw poszukaj czegos na miejscu, mysle ze x2 albo nawet x3 moglbys
    uzyskac.
    M.

  • 10. Data: 2003-07-16 09:34:42
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    Wiesz co stary, nie jest aż tak łatwo, chodzi o to że nie mam obywatelstwa
    polskiego, mnie nie chcą wziąć czasem wyłącznie dlatego.
    Często na początku słyszę, "wie Pan, my szukamy kogoś z Polski". A co mi
    robić jak ja też jestem z Polski, ale nie mam obywatelstwa, a tylko stały
    pobyt. Tak że widzisz wiedza, doświadczenie(ponad 4 lata z tego w polsce
    3 ), wyksztalcenie(jak najbardzej wyższe), wiek (mam 26) nie jest podstawą w
    szukaniu pracy.
    Więc siedzę na 2K i nie kwiczę, ponieważ więcej nie dostane przynajmnej na
    razie, a nic nie zapowiada że za 2-3 lata coś się zmieni, więc probuję
    postawić na wyjazd.