PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki programistow w UK › Re: zarobki programistow w UK
    From: "news.onet.pl" <h...@t...by>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zarobki programistow w UK
    Date: Wed, 16 Jul 2003 11:34:42 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@195.116.222.54

    Wiesz co stary, nie jest aż tak łatwo, chodzi o to że nie mam obywatelstwa
    polskiego, mnie nie chcą wziąć czasem wyłącznie dlatego.
    Często na początku słyszę, "wie Pan, my szukamy kogoś z Polski". A co mi
    robić jak ja też jestem z Polski, ale nie mam obywatelstwa, a tylko stały
    pobyt. Tak że widzisz wiedza, doświadczenie(ponad 4 lata z tego w polsce
    3 ), wyksztalcenie(jak najbardzej wyższe), wiek (mam 26) nie jest podstawą w
    szukaniu pracy.
    Więc siedzę na 2K i nie kwiczę, ponieważ więcej nie dostane przynajmnej na
    razie, a nic nie zapowiada że za 2-3 lata coś się zmieni, więc probuję
    postawić na wyjazd.