PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki programistow w UK › zarobki programistow w UK
    From: "Sharq" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zarobki programistow w UK
    Date: Mon, 14 Jul 2003 09:16:10 +0200

    Witam

    przegladalem sobie uk.jobs.contract i natrafilem na pierwsze lepsze
    ogloszenie:

    co prawda nie pisza ile wymagaja (ale wymagaja) doswiadczenie z
    technologiami, ale wnioskuje ze w Anglii programistom powodzi sie calkiem
    calkiem :-)
    (szybko uruchamiam kalkulator i licze) max. Ł30*~8=240Ł*22=
    5280Ł/miesiecznie
    zakladajac ze dostane 2/3 stawki i 2/3 beda kosztami stalymi (wyzycie,
    oplaty) to i tak wychodzi mi ok 2300Ł/mies (15tys PLN)
    czyktos wykonywal prace kontraktowe dla anglikow i ew. moze skorygowac moj
    tok myslenia?
    wdzieczny za konstruktywne i wnoszace tresc uwagi

    pozdrawiam
    s...@p...com