PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprawdzic do jakiego funduszu mnie dolosowano?

  • 1. Data: 2003-07-14 06:43:42
    Temat: Jak sprawdzic do jakiego funduszu mnie dolosowano?
    Od: 0kph <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pracuje juz jakis czas, zdecydowalem ze nich mnie losuja do jakiego
    funduszu mam nalezec. Mija kolejny rok (z trzeci juz bedzie) i nie
    dostalem zadnych sygnalow o 'przynaleznosci' do jakiegokolwiek funduszu.
    Gdzie uderzac aby sie czegos dowiedziec?
    Czy nie jest obowiazkiem jakiegos urzedu zadbanie o to dolosowanie?
    Czy to ja mam biegac aby mnie losowano?

    Z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi

    --
    [0kph]

  • 2. Data: 2003-07-15 06:59:55
    Od: 0kph <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Gdzie uderzac aby sie czegos dowiedziec?
    > Czy nie jest obowiazkiem jakiegos urzedu zadbanie o to dolosowanie?
    Czy nikt tu nic mi nie powie?

    > Z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi
    Ok, przesadzilem... z gory dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi :D

  • 3. Data: 2003-07-15 08:30:26
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "0kph" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ok, przesadzilem... z gory dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi :D

    Skontaktu sei z oddzialem zus, do ktorego odprowadza skladki twoj pracodawca
    i tam po nitce do klebka...

    ....tak mysle......

    pzdr
    krzysztof

  • 4. Data: 2003-07-15 20:18:50
    Od: "MK" <@interia.pl>

> [...]
    > dostalem zadnych sygnalow o 'przynaleznosci' do jakiegokolwiek funduszu.
    > Gdzie uderzac aby sie czegos dowiedziec?

    Ja po prostu zadzwoniłem do lokalnego oddziału ZUS-u i zapytałem.
    Okazało się, że "najprawdopodobniej" nie zostałem jeszcze przydzielony
    do żadnego, więc przydzieliłem się sam.
    MK