PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie umieścić

  • 1. Data: 2004-03-23 09:28:27
    Temat: Gdzie umieścić
    Od: "Bergers" <b...@p...onet.pl>

    Mam pytanie gdzie w dokumentach aplikacyjnych (CV; LM) umieścić nr referencyjny
    oferty pracy.

  • 2. Data: 2004-03-23 09:46:42
    Temat: Re: Gdzie umieścić
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bergers" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie gdzie w dokumentach aplikacyjnych (CV; LM) umieścić nr
    referencyjny
    > oferty pracy.

    W LM umieszczasz w naglowku czesci adresowej, nad nazwa i adresem firmy do
    ktorej aplikujesz, lub podajesz tam wylacznie numer ref. jesli firma jest
    "utajniona"
    W CV ja osobiscie nie podaje, ale jesli masz taka potrzebe, to mozasz po CV
    dodac numer oferty na ktora je skladasz
    No i naturalnie jesli wysylasz poczta, to wpisujesz numer na kopercie, nad
    adresem odbiorcy.

    > --

    ---