PracaGrupypl.praca.dyskusje › za porozumieniem stron bo jak nie to ...

  • 11. Data: 2004-02-25 12:51:07
    Temat: Re: za porozumieniem stron bo jak nie to ...
    Od: "Ewa Kamińska" <e...@N...gazeta.pl>

    SQLwysyn <s...@w...pI> napisał(a):

    > Użytkownik "hAu" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sie
    > sie
    >

    > Czy mamy rozumiec, ze podpisales umowe o porozumieniu stron ze skutkiem
    > NATYCHMIASTOWYM? Naprawde sie na to zdecydowales?

    Na przyszłość - nigdy nie podpisuj za porozumieniem stron jeśli szandazuja
    Cie dyscyplinarka - zawsze mozesz zadzwonic do Panstwowej Inspekcji Pracy -
    po porade (sa tam radcy prawni).
    A na marginesie - jesli nie zrobili Ci badania krwi - to skad dowody ze byles
    w stanie niestrzezwym???

    Pozdrawiam i powodzenia

    Ewa