PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wasze zdanie... wypowiedzcie się proszę?

  • 1. Data: 2004-02-22 18:34:38
    Temat: Wasze zdanie... wypowiedzcie się proszę?
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Witam.
    Tak sobie śledzę grupy dyskusyjne o tematyce PRACA i czytam te posty no i
    nic... Chodzi mi o to,czy ktoś już się spotkał z WAS grupowiczów z taką
    prawdziwą ofertą pracy? Nie żadną ŚCIEMĄ jakieś tam klikanie w banerki,
    wypełnianie ankiet,logowanie się w różnych zagranicznych serwisach itp. Są
    sprecyzowane oferty,ale na konkretne stanowiska z długoletnim starzem itd.
    Czy dla takiego prostego człowieka jak ja znalazła by się jakaś praca
    dorywcza. Mam średnie wykształcenie dobrą znajomość komputera, stały dostęp
    do NETu. Chodzi mi o to,czy zdarzają się takie normalne oferty na których
    mogłyby skorzystać takie osoby jak ja no i coś z tego mieć,a nie tylko
    WYZYSK.
    Pozdrawiam WSZYSTKICH
    tommy

  • 2. Data: 2004-02-23 07:42:22
    Temat: Re: Wasze zdanie... wypowiedzcie się proszę?
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Nie wiem jak definiujesz różnicę pomiędzy "normalną ofertą" a "wyzyskiem" -
    ale to temat na inny wątek. Co do znalezienia w interencie ofert to trudno
    mi się wypowiadać, bo (dzięki Bogu) nikt z bliskich znajomych nie szuka
    ostatnio pracy. Natomiast mój młodszy brat, ma spore doświadczenie w
    "dorabianiu" dzięki Internetowi. Ponieważ ma szeroką wiedzę połączoną z
    lekkim piórem i diabelnym poczuciem humoru pisał zamawiane teksty
    (felietony, teksty reklamowe, rymowanki itp.). Co ciekawe, kontakt z
    zamawiającymi łapał głownie przez Usenet - tyle że nie na
    pl.praca.oferowana, a na listach dot tłumaczeń, dziennikarstwa, czy
    (najwięcej) kabaretu...

    Żeby jednak nie było zbyt pięknie, niektórzy zamawiający, nie tylko nie
    raczyli umieszczać pod tekstami nazwiska czy nicka autora ale mieli
    pretensje o umieszczanie pisanych dla nich tekstów w Józkowym portfolio..

    No i oczywiście kokosów na tym raczej się nie zrobi

    Pozdrawiam

    Paweł

  • 3. Data: 2004-02-23 13:41:33
    Temat: Odp: Wasze zdanie... wypowiedzcie się proszę?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    "Są sprecyzowane oferty,ale na konkretne stanowiska z długoletnim starzem
    itd."

    Dla osób z taką znajomością ortografii są tylko stanowiska STARZYSTY

  • 4. Data: 2004-02-23 14:27:27
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    "Tomek" <t...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > do NETu. Chodzi mi o to,czy zdarzają się takie normalne oferty na których
    > mogłyby skorzystać takie osoby jak ja no i coś z tego mieć,a nie tylko

    No coz... Jesli ma sie jakas konkretna wiedze, to praca jest... dla kogos,
    kto nie ma takiej wiedzy... zostaje klikanie w banerki...

    Samo zycie...

    Ina