PracaGrupypl.praca.dyskusje › camp america

  • 1. Data: 2004-02-22 14:00:15
    Temat: camp america
    Od: "flowher" <f...@p...onet.pl>

    chcialbym wyjechac na camp america.w zwiazku z tym mam pytanie do osob ktore juz
    byly.
    1) ile naprawde trzeba na to wydac - tzn. wyszystkie oplaty, swoje kieszonkowe i
    wszystko inne (bo podejrzewam ze na pewno wiecej niz 3000 o ktorych mowia w ulotce)
    2) czy jest jakas realna szansa ze wydane pieniadze sie zwroca

  • 2. Data: 2004-02-22 16:08:05
    Temat: Re: camp america
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik "flowher" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    w ulotce)
    > 2) czy jest jakas realna szansa ze wydane pieniadze sie zwroca

    bylem, ja bylem :-)
    juz ktos pytal o to jakis czas temu - poszukaj w googlach.

    Warto jechac na taka zabawe - ja jestem zadowolony.
    Kasa tez sie zwrocila. To bylo w 2001 roku wiec nie do konca pamietam
    jakie koszty, ale cos kolo 2,5k. Potem mi oddali 510 czy 560USD (wiec okolo
    2k).
    Teraz dolar kosztuje inaczej niz wtedy, ale i stawki dla uczestnikow sa
    inne.
    Ale nie licz racej na zarobek - chyba, ze po campie i nielegalnie.
    Krotko - moje najlepsze wakacje. Polecam.

    p.s. wiecej na priv albo GG 1939696

    pzdr
    Habier