PracaGrupypl.praca.dyskusje › Białystok-poszukuje agencji doractwa personalego

  • 1. Data: 2004-02-22 16:41:31
    Temat: Białystok-poszukuje agencji doractwa personalego
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    Witam
    Szukam profesjonalnej agencji doradctwa personalnego z Białegostoku. Jakis
    czas temu jedną znalazłem, ale ich podejscie mocno różniło się do moich
    oczekiwań.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-23 12:11:35
    Od: k...@p...onet.pl

    Wejdź na stronę www.praca.gov.pl, możesz tam znalęść adresy firm majacych
    certyfikaty ministerstwa, zajmujące się pośrednictwem pracy i doradztwem.
    Trzeba wejść tylko w odpowiednia zakładke.
    powodzenia

  • 3. Data: 2004-02-23 12:11:45
    Od: k...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2004-02-24 07:26:11
    Od: "adart" <a...@o...pl>

> [...]
    certyfikaty ministerstwa, zajmujące się pośrednictwem pracy i
    doradztwem.Trzeba wejść tylko w odpowiednia zakładke.

    Dziękuje :))))