PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oficjalny bezrobotny, a umowy

  • 1. Data: 2004-02-22 18:46:46
    Temat: Oficjalny bezrobotny, a umowy
    Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam, czy jak się zarejestruje jako bezrobotny - to co mam zrobić jak
    dostanę jednorazowo umowę o dzieło na kwotę 200-300 zł?
    Od umowy o dzieło nie mam składki na ZUS, stąd moje pytanie, czy wtedy od
    razu przestaje być oficjanym bezrobotnym i tracę ubezpieczenie zdrowotne?

    Pozdawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2004-02-22 20:37:34
    Temat: Re: Oficjalny bezrobotny, a umowy
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    od
    > razu przestaje być oficjanym bezrobotnym i tracę ubezpieczenie

    Jeśli bezrobotny podejmie jakąkolwiek pracę (umow o dzieło, umowa
    zelcenie) musi to zgłosić do urzędu w ciągu 5 dni, gdzie przedstawia umowę
    (urząd ją sobie kopiuje) i od momentu podjęcia pracy przestaje się być
    bezrobotnym.
    Jak zakończy się umowa, to w ciągu 7 dni należy się ponownie
    zarejestrować.

    pozdrawiam,
    Joanna

  • 3. Data: 2004-02-22 22:53:51
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Joanna w news:4039130c@news.home.net.pl napisał(a):

    > Jak zakończy się umowa, to w ciągu 7 dni należy się ponownie
    > zarejestrować.

    Wszystko OK, poza tym zdaniem, a wlasciwie jednym wyrazem - nie "nalezy"
    tylko "mozna" ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg