PracaGrupypl.praca.dyskusje › yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)

  • 31. Data: 2010-07-27 20:56:36
    Temat: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vgionxrjbp2dyt@pavilion.opteris.pl...
    > A jesli ich sie nie ma? ;-)

    Należało się np. zapisać do partii. ;)

  • 32. Data: 2010-07-27 21:16:27
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 27-07-2010 o 22:56:36 jcm <j...@1...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec"
    > <j...@j...na.jurze> napisał w wiadomości
    >
    > Należało się np. zapisać do partii. ;)

    Tylko za co skladki oplacac, jesli jest sie bezrobotnym? ;-)

  • 33. Data: 2010-07-28 05:53:26
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    napisał w wiadomości news:op.vgitdpo2bp2dyt@pavilion.opteris.pl...
    > Tylko za co skladki oplacac, jesli jest sie bezrobotnym? ;-)

    Nie wiem. Zrezygnować z papierosów, piwa... :D

    I mnie namawiano.
    Obiecywano dostęp do wpływowych osób w regionie, atrakcyjnych zleceń,
    przetargów...
    Ale nie skorzystałem.
    Ten, który namawiał, a pracował wówczas w tej samej firmie co ja, faktycznie,
    nie zagrzał długo. Załatwiono mu ciepłą posadkę w Miejskim Przedsiębiorstwie...

  • 34. Data: 2010-07-28 12:39:08
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 28-07-2010 o 07:53:26 jcm <j...@1...pl> napisał(a):

    > Nie wiem. Zrezygnować z papierosów, piwa... :D

    Przy okazji na zdrowie wyjdzie - same zalety bycia w partii! :-D

> [...]
    > Ten, który namawiał, a pracował wówczas w tej samej firmie co ja,
    > faktycznie, nie zagrzał długo. Załatwiono mu ciepłą posadkę w Miejskim

    Jaka to partia? Z checia sie do niej zapisze ;-)

  • 35. Data: 2010-07-28 13:36:03
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w

    > Jaka to partia? Z checia sie do niej zapisze ;-)

    To bez znaczenia. :)
    Przecież wszystkie funkcjonują na podobnej zasadzie.
    Rozejrzeć się jedynie, która ma największe wpływy w mieście, regionie...

  • 36. Data: 2010-07-30 15:14:51
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-07-27 21:34, jurajski Jaskiniowiec pisze:

    > A jesli ich sie nie ma? ;-)

    Wtedy też nie zostajesz z niczym. Co prawda nie masz znajomości, ale za
    to wiesz że masz ogromnego pecha ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 37. Data: 2010-08-13 07:59:15
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    Mich@l pisze:

    > Popieram. Kiedyś, jak potrzebowałem wolnego dnia, czasami wychodząc z
    > pracy wpisywałem w novellowej konsoli "disable login". Następnego dnia
    > rano oczywiście ogólna panika, no i wychodziłem na dwa dni
    > nieewidencjowanego urlopu pod pretekstem zawiezienia serwera do
    > zewnętrznego serwisu :)
    Bardzo śmieszne.
    Masz jakiekolwiek poczucie etyki zawodowej, cwaniaczkowaty administratorze?

    --
    wloochacz

  • 38. Data: 2010-08-13 08:58:32
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-13 09:59, wloochacz pisze:

    > Bardzo śmieszne.
    > Masz jakiekolwiek poczucie etyki zawodowej, cwaniaczkowaty administratorze?

    A co, krzywda się komuś stała? To nie szpital, jak dwa dni serwer nie
    będzie działał to świat się nie zawali.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 39. Data: 2010-08-13 10:19:43
    Od: "Mordzia" <m...@n...eu>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > A co, krzywda się komuś stała? To nie szpital, jak dwa dni serwer nie
    > będzie działał to świat się nie zawali.

    Ale kasę za te dwa dni przestoju bierzesz :/

  • 40. Data: 2010-08-13 13:09:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4367q$4d8$1@news.onet.pl Mordzia
    <m...@n...eu> pisze:

    > Ale kasę za te dwa dni przestoju bierzesz :/
    Wie, co robi, choć może trochę zmyśla albo przepałował.
    Zrób wszystko tak, żeby nie było żadnych awarii, problemów itp., a stracisz
    robotę bo wyjdzie, że nie jesteś tak znowu bardzo potrzebny.

    --
    Jotte