PracaGrupypl.praca.dyskusje › Marketing w Krakowie?

  • 1. Data: 2010-07-26 18:41:15
    Temat: Marketing w Krakowie?
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam!

    Prosiłbym Was o pomoc w postaci sugestii, do jakich firm w Krakowie
    powinienem aplikować, szukając pracy w marketingu?

    Zaznaczę, że nie chodzi mi tutaj o radosną "Panią od ulotek" ;-) której
    praca polega na szukaniu najtańszej AR, robieniu przetargów, a potem w
    obliczu otrzymanych cen, rozpaczliwego szukania freelancera ;-).

    Chodzi mi o firmę, która faktycznie uprawia marketing i nie sprowadza 7p
    do 1. Płaci i wie dlaczego płaci więcej niż 3500 net/mc.

    Warszawa jest dla marketerów przyjazna. Kraków to zagłębie reklamowe.
    Jednak reklamy mam już dosyć i tego jak tutaj wyczytałem zarządzania
    burdello-agile-orientuj-się-Pan-bo-nowy-temat ;-).

    Dzięki! :)

    GB

  • 2. Data: 2010-07-29 18:45:49
    Temat: Re: Marketing w Krakowie?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jednak reklamy mam już dosyć

    My też reklamy mamy już dosyć. Sami nie wiemy, czy Ci kibicować, czy wręcz
    przeciwnie.

    e.