PracaGrupypl.praca.dyskusje › yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)

  • 61. Data: 2010-08-17 06:26:26
    Temat: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Tak, oczywiście. A wiesz, że są jeszcze takie małe, malutkie banki co to
    > zazwyczaj daleko od szosy funkcjonują?

    A wiesz, że firma w której pracowałem obsługiwała przede wszystkim
    właśnie banki spółdzielcze? Chyba, że ty piszesz, o dziwnych
    instytucjach parabankowych.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 62. Data: 2010-08-17 20:58:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 00:40:35 +0200, jurajski Jaskiniowiec napisał(a):

    > Mowimy o bankach, czy o placowkach? Bo to roznica. Poza tym, w malym

    O bankach.

    > rozgarniete osoby, a nie frustratow z poprzedniej epoki. Bo do dzisiaj
    > widuje np. w ING wieszajace sie IE6 (szczegolnie na tych gniotach

    A Ty o dużych, komercyjnych ciągle... Wiesz, na nich świat się nie kończy.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 63. Data: 2010-08-17 20:59:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 08:26:26 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > A wiesz, że firma w której pracowałem obsługiwała przede wszystkim
    > właśnie banki spółdzielcze? Chyba, że ty piszesz, o dziwnych
    > instytucjach parabankowych.

    Te, które od niej teraz uciekają do firmy, w której ja pracuję?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 64. Data: 2010-08-18 03:27:48
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 17-08-2010 o 22:58:57 Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > O bankach.

    > A Ty o dużych, komercyjnych ciągle... Wiesz, na nich świat się nie
    > kończy.

    Male tez juz sie skomercjalizowaly, jak bys tego nie dostrzegl. W dodatku
    wiekszosc spoldzielczych jest zazwyczaj w ktoryms z trzech liczacych sie
    zwiazkow, zatem nie pitol glupot o duzych komercyjnych, bo obecnie banki w
    wiekszosci maja podobny standard.
    Samodzielnych malych bankow jest jak na recepte i jesli maja burdel taki,
    jaki opisujesz, to tylko swiadczy to o osobach odpowiedzialnych za ten
    stan. Predzej czy pozniej taki bank i tak padnie.A jego istnienie
    podyktowane jest prawdopodobnie praniem pieniedzy/wyludzaniem
    kredytow/upychaniem rodziny na etatach...

  • 65. Data: 2010-08-18 06:29:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Te, które od niej teraz uciekają do firmy, w której ja pracuję?

    Nie wiem, bo teraz po wielu połączeniach to już nie jest ta firma, tamta
    nie istnieje od wielu lat, połączyła się najpierw z inną, później
    została przejęta przez jeszcze inna, a następnie połączyły się w bardzo
    dużą.... Ja stamtąd uciekłem przy którymś kolejnym łączeniu...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl