PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila

  • 21. Data: 2005-06-02 08:32:49
    Temat: Re: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
    Od: "@nn" <jurek@post>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d7mf12$803$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesli moge sie wtracic: ja bym wywalila jednak "pragne wyrazic"
    > -- ani to szczegolnie ladnie nie brzmi, ani konieczne nie jest
    > a sprawia troche wrazenie, jakbys nie byla pewna czy mozesz ;)
    > Sugeruje jednak po prostu "wyrazam zainteresowanie" jesli juz
    > trzymamy sie tej postaci...

    Dzięki za podpowiedź, zaraz wszystkie niepewności wywalam i zmieniam.
    Pozdrawiam
    Ania
    --
    Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
    ***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

  • 22. Data: 2005-06-02 08:47:14
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [..]
    > L.
    A jak się to ma do firm pośrednictwa pracy? Czy w świetle art. 22(1)
    kodeksu pracy można traktować taką firme jako pracodawcę?

  • 23. Data: 2005-06-02 08:57:07
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

> [...]
    > mowa w § 1 i 2.
    >
    > Należy podkreślić, iż złożenie takiego oświadczenia przez osobę ubiegającą
    > się o zatrudnienie lub pracownika nie może być utożsamiane z oświadczeniem
    > wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych tych osób, o którym mowa
    > art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych. Zgoda ta jest
    > zbędna, bowiem przetwarzanie danych przez pracodawcę w opisanym powyżej
    > zakresie, odbywa się na podstawie szczególnego przepisu prawa, a więc przy
    > spełnieniu przesłanki określonej w art. 23 ust. 1 pkt 2 ustawy o ochronie

    Z tego wynika, że kandydat powinien okreslić, że ubiega się o pracę oraz
    podać do kogo się ubiega, czyli nazwę pracodawcy. Na jedno wychodzi

  • 24. Data: 2005-06-02 10:31:13
    Od: g...@w...pl

    uważam, że e- meil jest wygodniejszy dla pracodawcy, a na pewno jest
    wygodniejszy dla mnie - osoby starającej się o pracę. E-meil jest też tańszy -
    koszt listu to min 1 zł.I nie ma pewności że firma odpowie. Jeden, dwa listy to
    niewiele, ale kilkadziesiąt.... . a meil to jedno kliknięcie myszką.

    > Treść:
    > powitanie, info, że aplikuję na stanowisko [nazwa],[numer], podpis,  dane
    > kontaktowe [www],[telefon],[mail] (to po to, by pracodawca nie musiał
    > otwierać załącznika i szukać telefonu. Niech mu będzie łatwo zadzwonić do
    > mnie), zgoda na przetwarzanie danych przez WŁAŚCIWĄ!!!!! firmę

    Uważam, że nie ma sensu umieszczania danych kontaktowych w treści meila. Jeżeli
    pracodawca będzie chciał się ze mną skontaktować najpierw otworzy meila - żeby
    czegoś się o mnie dowiedzieć

  • 25. Data: 2005-06-02 11:11:26
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Jeżeli
    > pracodawca będzie chciał się ze mną skontaktować najpierw otworzy meila -

    A potem go zamknie, I znów otworzy i znów otworzy załacznik. A przecież
    maili w swoim kliencie poczty ma 500 000 i dokumentów otwartych jednocześnie
    na pulpicie ma 25. I większość cv pisane są tymi samymi czcionkami. I
    przecież wcale się nie wściekam, kiedy mam szukać jednego telefonu pośród
    100 cv. I moi znajomi HR-zy też się przeciez nie wkurzają. Masz calkowitą
    rację

  • 26. Data: 2005-06-02 18:12:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2005 10:31:49 +0200, "Kris" <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >prawda jest taka ze skutecznosc odpowiedzi na dokumenty wysylane mailem i
    >chyba nie tylko wynosi 3% o ile dobrze pamietam
    >gdzies kiedys dotarlem do takich badan i wlasnie tak to wyglada
    >czyli na 100 wyslanych ofert odezwie sie 3 pracodawcow ktorzy cie zaprosza
    >na rozmowe

    A wziąłeś pod uwagę to, że nie odpowiadają również te firmy, które akurat nikogo
    nowego nie potrzebują? I to niezależnie od formy wysłania aplikacji.