PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2005-05-31 18:39:56
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    Poniewaz znalazlem lepsza prace z obecnej planuje sie zwolnic. Umowe mam na
    czas okreslony do 31 grudnia 2008, a okres wypowiedzenia jaki mnie
    obowiazuje to 2 tygodnie (tak pracodawca zastrzegl sobie na umowie o prace).

    Pytanie: Kiedy musze dac wypowiedzenie zey byc wolnym od 1 lipca ? Kiedys
    bylo ze w takim jak moj przypadku okres wypowiedzenia zaczyna obowiazywac od
    najblizszego poniedzialu po zlozeniu wypowiedzenia. W takim razie czy dobrze
    mysle, ze jezeli wypowiedzenia zloze miedzy 13 a 17 czerwca to okres
    wypowiedzenia bedzie obowiazywac od 20 czerwca do 3 lipca ? Czyli wolny bede
    od 4 lipca ? - tak ?

  • 2. Data: 2005-05-31 19:37:23
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 31 May 2005 20:39:56 +0200, "TaDeK" <T...@p...de>
    zakodował:

> [...]
    >mysle, ze jezeli wypowiedzenia zloze miedzy 13 a 17 czerwca to okres
    >wypowiedzenia bedzie obowiazywac od 20 czerwca do 3 lipca ? Czyli wolny bede

    Gworli ścisłości okres wypowiedzenia kończy się w sobotę - więc wolny
    byłbyś od niedzieli 3 lipca.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-05-31 20:05:27
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    Kaizen wrote:
    > Pięknego dnia Tue, 31 May 2005 20:39:56 +0200, "TaDeK" <T...@p...de>
    > zakodował:

    > Gworli ścisłości okres wypowiedzenia kończy się w sobotę - więc wolny
    > byłbyś od niedzieli 3 lipca.

    rozumiem - tu juz nie chodzi o taki szczegol, bo nowa praca i tak od
    poniedzialku 4 lipca by byla. Ale dobrze mysle - tak ?