PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuję badań dot. rekrutacji pracowników

  • 1. Data: 2005-05-31 16:53:24
    Temat: poszukuję badań dot. rekrutacji pracowników
    Od: "WW" <u...@w...waw.pl>

    Witajcie!

    Jestem studentką IV roku socjologii i właśnie zaczynam pisac pracę
    magisterską.
    Wybrałam temat dotyczący rekrutacji pracowników i metod najczęściej
    stosowanych
    przez pracodawców... Niestety nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat
    badań
    przeprowadzanych w tym zakresie - czy to na gruncie polskim czy
    zagranicznym...
    Interesują mnie jakieś badania, statystyki czy choćby literatura, która
    przedstawiałaby
    wyniki badań. Będę wdzięczna za pomoc.

    Ewelina

  • 2. Data: 2005-06-01 09:38:51
    Temat: Re: poszukuję badań dot. rekrutacji pracowników
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "WW" <u...@w...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zagranicznym...
    > Interesują mnie jakieś badania, statystyki czy choćby literatura, która

    Grafologia, astrologia - nieskuteczna, tania.
    Rozmowa kwalifikacyjna - dostatecznie skuteczna, średnio droga.
    Testy specjalistyczne - skuteczne, drogie.
    Assessment Center - b.skuteczna, b.droga.
    Rekrutacja wewn. - b.skuteczna, tania.
    Rekrutacja kanałami prywatnymi - skuteczna, tania.
    Head hunting - średnio skuteczna, b. droga
    Executive search - b.skuteczna, b. droga

    Źródło znajdziesz w dowolnym podręczniku do ZZL

  • 3. Data: 2005-06-02 18:34:25
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d7jvgm$7r$1@inews.gazeta.pl...

    > Head hunting - średnio skuteczna, b. droga
    > Executive search - b.skuteczna, b. droga

    A czym sie roznia te dwie metody?

    apple

  • 4. Data: 2005-06-03 07:38:38
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "apple" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    > wiadomości news:d7jvgm$7r$1@inews.gazeta.pl...

    > A czym sie roznia te dwie metody?
    Niuansami. Jedna to przeszukiwanie na ślepo, druga konkretnych ludzi z
    konkretnych firm. Często używa się wymiennie tych terminów w odniesieniu do
    tego samego procesu