PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila

  • 1. Data: 2005-05-31 20:23:23
    Temat: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
    Od: "Sławek" <b...@o...pl>

    Witam wszystkich.

    Chciałem się dowiedzieć, czy sens ma w ogóle wysyłanie swoich dokumentów
    (CV+LM) przez maila??Czy nie lepiej jednak wysłać pocztą zwykłą (albo o ile
    to możliwe dostarczyć osobiście)?Powysyłałem ich już nie powiem ile (nawet
    pozamieniałem z formatu doc na pdf, ponieważ przeczytałem na tejże grupie,
    że jest to lepiej widziane przez pracodawców) i niestety
    ciszaaaaaaaaaaaaaa.Nawet nie wysyłają mi potwierdzenia odebrania
    wiadomości;))) (no może niektórzy wysyłają),ale to rzadkość. Nie jestem
    osobą bezrobotną, pracuję ale szukam pracy innej, bardziej rozwojowej itp
    itd..............Jak uważacie?? I czy również mimo braku odzewu wysyłacie
    swoje dokumenty nie poddając się w ogóle:)??A może po prostu jest to
    spowodowane tym że nie spełniam wymogów stawianych przez firmę i tutaj być
    może leży pies pogrzebany.

    A jeśli już wysyłacie przez maila, to mogę wiedzieć co wpisujecie w treści
    wiadomości?

    Pozdrawiam wszystkich.
    S.

  • 2. Data: 2005-05-31 21:38:34
    Temat: Re: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    w mojej firmie kopert sie nie rozkleja
    jak w e-mailach znajdzie sie pare osób do przesłuchania.

    raczej popracuj nad treścią LM,
    modyfikacją w zależności od stanowiska i firmy

  • 3. Data: 2005-05-31 22:09:06
    Od: "Kaczuch" <c...@W...pl>

    Ja wyslalem kilkadziesiat aplikacji, w tym ani jednej zwylym listem, i bylem
    na kilku rozmowach. Tak ze nie jest najgorzej chyba.

  • 4. Data: 2005-06-01 05:54:16
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    To Pisał Romek napisał(a):
    > w mojej firmie kopert sie nie rozkleja
    > jak w e-mailach znajdzie sie pare osób do przesłuchania.

    I ty bez mrugnięcia okiem publicznie przyznajesz,
    że twoja firma oszukuje zleceniodawców i rekrutantów?
    :( Wwa

  • 5. Data: 2005-06-01 07:14:21
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Sławek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > szukam pracy innej, bardziej rozwojowej itp

    To tym bardziej powinneś zostać przy emailu. Ja nie chciałbym pracowac dla
    firmy, która ma email a nie wie do czego służy.

    vertret

  • 6. Data: 2005-06-01 08:49:23
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > czy sens ma w ogóle wysyłanie swoich dokumentów
    > (CV+LM) przez maila??
    Tak jest taniej, szybciej i wygodniej (archiwizacja).

    > Czy nie lepiej jednak wysłać pocztą zwykłą
    Tylko jeśli pracodawca wyraźnie to zaznaczy w ofercie(ale jest to podejrzane -
    na e-mail go nie stać?)

    >(albo o ile
    > to możliwe dostarczyć osobiście)?
    Szkoda czasu, chyba, że mieszkasz bardzo blisko - wtedy warto, może to pomóc
    lub zaszkodzić

    > Nawet nie wysyłają mi potwierdzenia odebrania
    zgadza się , potwierdzenia odbioru wysyłane są w około 30%
    co więcej zdarza się, że podany adres e-mail nie istnieje, lub skrzynak jest
    zapchana, może celowo, przez tych co wysyłają z obrazkim tzn. ze zdjęciem, i
    próbują tym sposobem zwiększyc swoje szanse.

    > pozamieniałem z formatu doc na pdf,
    Ok

    > ...spowodowane tym że nie spełniam wymogów stawianych przez firmę
    NIe przejmuj się, w dzisiejszych czasach to mało prawdopodobne.
    Pewnie nie spełniasz podstawowego wymogu : kumoterstwa.

  • 7. Data: 2005-06-01 09:33:31
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Sławek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich.
    Witam,

    >[...]o ile to możliwe dostarczyć osobiście)?
    Tylko do firm nastawionych na wspólpracę z klientem indywidualnym, otwarte
    na osoby wchodzące z zewnątrz - urzędy, biura, BOK, punkty sprzedaży. W
    pozostałych przypadkach prawdopodobnie zakłócisz komuś plan dnia, może
    natrafisz akurat na jakieś spotkanie, do pewnych firm (np. produkcyjnych)
    być może w ogóle cię nie wpuszczą.

    [....]

    > A jeśli już wysyłacie przez maila, to mogę wiedzieć co wpisujecie w treści
    > wiadomości?

    Kluczowe elementy treści maila:
    Temat:
    rekrutacja, nazwa stanowiska, nr referencyjny [!!!!!]

    Treść:
    powitanie, info, że aplikuję na stanowisko [nazwa],[numer], podpis, dane
    kontaktowe [www],[telefon],[mail] (to po to, by pracodawca nie musiał
    otwierać załącznika i szukać telefonu. Niech mu będzie łatwo zadzwonić do
    mnie), zgoda na przetwarzanie danych przez WŁAŚCIWĄ!!!!! firmę

    Życzę powodzenia w szukaniu pracy

  • 8. Data: 2005-06-01 16:35:10
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Chcia?em si? dowiedzie?, czy sens ma w ogóle wysy?anie swoich dokumentów
    >(CV+LM) przez maila??

    ja tak znalazlam prace wiec chyba ma sens :)

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 9. Data: 2005-06-01 18:06:51
    Od: "Sławek" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d7jv6m$rvf$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > otwierać załącznika i szukać telefonu. Niech mu będzie łatwo zadzwonić do
    > mnie), zgoda na przetwarzanie danych przez WŁAŚCIWĄ!!!!! firmę

    Nigdy nie pisałem w treści maila, że wyrażam zgodę............Zawsze
    zanzaczam tę notkę w cv oraz w Liście motywacyjnym.Czy w treści maila
    również coś takeigo musi być:-/?????Jeśli to ma mi pomóc, to zacznę tak
    pisac w treści....

  • 10. Data: 2005-06-01 18:36:38
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    stokrotka w news:0b1e.000006e2.429d7693@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Pewnie nie spełniasz podstawowego wymogu : kumoterstwa.

    ?
    Piszesz jakbyś przeprowadzała rekrutację we wszystkich firmach do jakich
    papiery wysyłała osoba rozpoczynająca wątek.

    pozdrawiam
    Greg