PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .. co mozna zrobic ? › wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
  • Data: 2003-04-28 07:46:34
    Temat: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzisiaj właśnie moja żona dostała do łapki wypowiedzenie..
    ponieważ umówiliśmy się , że ja zajmuje sie naszym 9 cio miesięcznym w
    tej chwili bobasem , nasza sytuacja nie wygląda zbyt rozowo ....

    mam w związku z tym kilka pytań

    na piśmie jest data 9 kwietnia 2003 roku
    pracodawca zaś rozwiązuje umowe o prace z zachowaniem miesięcznego
    wypowiedzenia ( umowa na czas nieokreślony , przepracowane 1,5 roku)
    z dniem 31 maja 03

    czy żona nie powinna dostać tego 30 kwietnia ? i czy data nie powinna
    być nieco bardziej adekwatna ??

    jeszcze jedno pytanie , co zrobić jeśli przyszła do pracy po to żeby
    dać tylko zwolnienie ( ma je od soboty ) a sytuacja tak ją
    wewnętrznie rozbiła , ze zapomniała o tym i podpisała wypowiedzenie
    ????

    wdzięczny będę za wszystkie wskazówki