PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena dla copywritera

  • 1. Data: 2006-06-22 08:11:00
    Temat: wycena dla copywritera
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Mam dla pewnej osoby (prowadzacej dzialalnosc gosp) zrobic teksty i cala
    koncepcje dla serwisu www z wykorzystaniem wszystkich mozliwych i
    sensownych mechanizmow marketingowych. Serwis zajmuje kilkanascie
    podstron, tekstow jest umiarkowanie duzo :)
    Na branzy tego czlowieka znam sie, wiec prawdopodobnie materialow (oprocz
    grafiki) za wiele nie dostane.

    Znam sie na tym, ale jestem pasjonatem i nie sprzedawalem tego typu uslug
    dotychczas...
    Stad pytanie jak wycenic taka prace...
    Wymyslilem narazie tyle, ze warto byloby zainkasowac cos za prace nad
    koncepcja i zmiana glowna serwisu (glowna czesc i najbardziej
    pracochlonna), a potem aktualizowac go przez pare miesiecy aby podtrzymac
    zainteresowanie internautow (ta firma ma we wlasnym zakresie zajac sie
    pozycjonowaniem i reklama), wiec tu jakas stala kasa comiesieczna
    przydalaby sie za opieke nad serwisem przez ten okres.

    Nie wiem tylko od jakich pieniedzy zaczac negocjacje. Jakie teraz sa
    stawki. Byloby to wszystko w ramach umow o dzielo.

    Bylbym wdzieczny za wszelkie podpowiedzi :))

    Bonza

  • 2. Data: 2006-06-22 16:35:20
    Temat: Re: wycena dla copywritera
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Nie wiem tylko od jakich pieniedzy zaczac negocjacje. Jakie teraz sa
    > stawki. Byloby to wszystko w ramach umow o dzielo.
    > Bylbym wdzieczny za wszelkie podpowiedzi :))

    Odp. 1 zł netto ,

    Jeśli nie wiesz to idź i pracuj na etat ,tam zawsze wiedzą 840 brutto za
    miesiac,
    Czemu ludzie najpierw biorą się za pracę a potem myślą , co dziennie jest
    taki post " ile bierze sie za ...."
    Kwote można poprostu sklakulować biorąc pod uwagę swoje koszty , stawke na
    rynku lokalnym .... = kwota za zlecenie

    rafal

  • 3. Data: 2006-06-23 07:29:15
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > Czemu ludzie najpierw bior? si? za prac? a potem my?l? , co dziennie jest
    > taki post " ile bierze sie za ...."

    a jak myslisz?... Moze dlatego ze nie znaja stawek na rynku jezeli nie
    wykonywali takiej pracy dotychczas odplatnie.
    Sa przypuszczam rzeczy na ktorych sie znasz, bo jestes pasjonatem, ale
    nigdy zawodowo przy nich nie pracowales. I chcesz sie dowiedziec, a newsy
    sa dobrym do tego zrodlem...

    > Kwote mo?na poprostu sklakulowaae bior?c pod uwag? swoje koszty
    przy copywriterce wystarczy tak naprawde kawalek olowka i kartka papieru...

    > , stawke na
    > rynku lokalnym ....
    stawki na rynku dotyczylo moje pytanie, nie doczytales Kolego a sie
    "plujesz" ;))
    Czemu ludzie nawet niedoczytaja dokladnie ze zrozumieniem, a usiluja sie
    wypowiadac... ;)))

    > = kwota za zlecenie
    no wlasnie Rafale...
    Wiec znasz odpowiedz, czy tak tylko chciales wywnetrzyc swoje zale a na
    codzien pracujesz w zupelnie innej branzy? :)

    Bonza

  • 4. Data: 2006-06-23 13:29:51
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem tylko od jakich pieniedzy zaczac negocjacje. Jakie teraz sa
    > stawki. Byloby to wszystko w ramach umow o dzielo.

    Powiem tobie szczerze,
    nie ma żadnych stawek.

    Zależy dla jakiej firmy robisz, zgłoś się na prv
    jak chcesz szczegółów troche.

    Oczywiście, że za pomysł na strone jeśli leży w twoim zakresie
    to dobrze jest wziąść. Jak masz dobry pomysł to go sprzedasz
    drożej i jak już mówiłem zależy dla jakiej firmy masz pomysł.

    To by było tyle o pomysłach, bo to jest blisko aspektów reklamy.

    wr,
    www.isonet.pl