PracaGrupypl.praca.dyskusje › DELPHI - Gdańsk opinie

  • 1. Data: 2006-06-21 10:04:35
    Temat: DELPHI - Gdańsk opinie
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    chetnie wyslucham opinii pracownikow zakladu delphi w Gdańsku

  • 2. Data: 2006-06-23 07:53:14
    Temat: Re: DELPHI - Gdańsk opinie
    Od: rocq <r...@o...pl>

    zasit napisał(a):
    > chetnie wyslucham opinii pracownikow zakladu delphi w Gdańsku

    co do Delphi to powiem tylko tyle, że często ogłoszenia przez nich
    zamieszczane sa nie ważne, jak przychodzi do rozmowy to jakimś trafem
    pytają o całkiem inne rzeczy niż te które były zawarte w ogłoszeniu ...
    ja aplikowałem na stanowisko inż. oprogramowania, w ogłoszeniu
    programowanie systemow sterujacych, multimedialnych i GPS ... a pytali
    mnie o to czy znam sie na elektronice i potrafie programowac układy
    elektroniczne ... nic o przetwarzaniu sygnałów cyfrowych, nic na temat
    Matlaba .. etc. czyli z tego co było wymagane ... z 2 pytanka z
    programowania w C++ (a powinno być C ;])

  • 3. Data: 2006-06-23 08:56:10
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a jak wyglada tam kwestia zarobkow?

  • 4. Data: 2006-06-23 13:41:36
    Od: "chojny" <c...@c...pl>

> [...]
    > Matlaba .. etc. czyli z tego co było wymagane ... z 2 pytanka z
    > programowania w C++ (a powinno być C ;])

    Ja na to stanowisko na praktyki chcialem sie wbic, ale zadnej odpowiedzi nie
    uzyskalem. Ale widze, ze maja niezle zamieszanie:)
    Byles w Gdansku na rozmowie o te stanowisko czy w Krakowie? Myslalem, ze w
    Gdansku maja tylko biura.

    pozdro
    chojny