PracaGrupypl.praca.dyskusje › widełki płacowe

  • 1. Data: 2006-06-21 12:51:45
    Temat: widełki płacowe
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Witam,

    Pytanie może banalne, a co gorsza odpowiedź na nie może nie jest taka
    jednoznaczna, ale spróbuję:

    Idąc kilkakrotnie na rozmowę kwalifikacyjną (pierwsza praca, a więc brak
    doświadczenia w jej poszukiwaniu) byłem prawie zawsze pytany:
    'Ile chciałby Pan zarabiać ?' No i sytuacja się nieco komplikuje, bo w
    zasadzie nie jest niczym trudnym wyartykułować oczekiwaną kwotę. Ryzyko jest
    jednak takie (a nie jest to bez znaczenia), że pracodawca mi podziękuję.
    Zacząłem więc kombinować: Czy gdzieś w sieci istnieje coś takiego jak
    'drabinka płacowa' z której mógłbym dowiedzieć się, że na np. administrator
    sieci zarabia w granicach 1xx0,00 - 1xx0,00 po to, by potem nie wypalić
    jakieś kosmicznej kwoty. Istnieje coś takiego, a jeśli tak to przynajmniej
    jak to się zwie bym wiedział, co łowić w wyszukiwarce ?

    Za każdą pomoc dzięki

    cOOba ('Rozum jest jak pieniądze - nie wszyscy mają')

  • 2. Data: 2006-06-21 12:55:46
    Temat: Re: widełki płacowe
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Ta "drabina" jest tak rozjechana, że na nic Ci się zda.
    Ot co.

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 3. Data: 2006-06-21 12:58:11
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    > Ta "drabina" jest tak rozjechana, że na nic Ci się zda.
    > Ot co.

    No cóż, dzięki i za taką

    --
    cOOba ('Rozum jest jak pieniądze - nie wszyscy mają') odpowiedź :)

  • 4. Data: 2006-06-21 13:32:20
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wypalić jakieś kosmicznej kwoty. Istnieje coś takiego, a jeśli tak to
    > przynajmniej jak to się zwie bym wiedział, co łowić w wyszukiwarce ?

    Sprawdz tutaj. Im wiecej sie naszukasz na tej stronce tym dokładniejszy
    wyniki uzyskasz.
    http://www.pracuj.pl/kariera-zarobki.htm

    Pozdrawiam

    M.

  • 5. Data: 2006-06-21 13:45:41
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > No cóż, dzięki i za taką

    WybiÓrcza coś takiego od czasu do czasu publikuje. Poszukaj na ich stronach.

    W.

  • 6. Data: 2006-06-21 16:39:03
    Od: "gniru" <g...@g...pl>

    "cOOba" <c...@o...pl> wrote in message news:e7bfd4$t1s$1@news.onet.pl...
> [...]
    > jakieś kosmicznej kwoty. Istnieje coś takiego, a jeśli tak to przynajmniej
    > jak to się zwie bym wiedział, co łowić w wyszukiwarce ?

    http://wynagrodzenia.pl/
    http://jobpilot.pl/content/journal/inne/wynagrodzeni
    a.html

    google.pl też pomaga