PracaGrupypl.praca.dyskusjewycena dla copywritera › Re: wycena dla copywritera
    From: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wycena dla copywritera
    Date: Fri, 23 Jun 2006 09:29:15 +0200

    > Czemu ludzie najpierw bior? si? za prac? a potem my?l? , co dziennie jest
    > taki post " ile bierze sie za ...."

    a jak myslisz?... Moze dlatego ze nie znaja stawek na rynku jezeli nie
    wykonywali takiej pracy dotychczas odplatnie.
    Sa przypuszczam rzeczy na ktorych sie znasz, bo jestes pasjonatem, ale
    nigdy zawodowo przy nich nie pracowales. I chcesz sie dowiedziec, a newsy
    sa dobrym do tego zrodlem...

    > Kwote mo?na poprostu sklakulowaae bior?c pod uwag? swoje koszty
    przy copywriterce wystarczy tak naprawde kawalek olowka i kartka papieru...

    > , stawke na
    > rynku lokalnym ....
    stawki na rynku dotyczylo moje pytanie, nie doczytales Kolego a sie
    "plujesz" ;))
    Czemu ludzie nawet niedoczytaja dokladnie ze zrozumieniem, a usiluja sie
    wypowiadac... ;)))

    > = kwota za zlecenie
    no wlasnie Rafale...
    Wiec znasz odpowiedz, czy tak tylko chciales wywnetrzyc swoje zale a na
    codzien pracujesz w zupelnie innej branzy? :)

    Bonza