PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3 dni urlopu na żądanie?

  • 1. Data: 2006-06-21 18:13:10
    Temat: 3 dni urlopu na żądanie?
    Od: Rasalhague <r...@o...pl>

    Witam.

    Chce wziasc w pracy 3 dni urlopu na żądanie na dni 28-30.06. Moge
    napisac ze w tych dniach biore urlop na żądanie i dac w kadrach takie pismo?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-21 19:22:52
    Temat: Re: 3 dni urlopu na żądanie?
    Od: "madamjo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rasalhague" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Chce wziasc w pracy 3 dni urlopu na żądanie na dni 28-30.06. Moge napisac
    > ze w tych dniach biore urlop na żądanie i dac w kadrach takie pismo?

    TAK
    pozdr
    madamjo

  • 3. Data: 2006-06-22 12:29:24
    Od: "M4r+4" <m...@c...pl>

    oczywiście :)

  • 4. Data: 2006-06-22 17:49:36
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    >
    > Chce wziasc w pracy 3 dni urlopu na żądanie na dni 28-30.06. Moge napisac
    > ze w tych dniach biore urlop na żądanie i dac w kadrach takie pismo?

    Te trzy dni oczywiscie poswiecisz na poszukiwanie nowej pracy?

    sz.

  • 5. Data: 2006-06-23 20:54:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e7elc1$qn8$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > Te trzy dni oczywiscie poswiecisz na poszukiwanie nowej pracy?

    Skąd taka dziwaczna supozycja? Przecież autor postu nawet nie wzmiankuje na
    co chce przeznaczyć przysługujacy mu urlop wykorzystany w tym trybie.

    Jotte

  • 6. Data: 2006-06-24 07:27:46
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Skąd taka dziwaczna supozycja? Przecież autor postu nawet nie wzmiankuje
    > na co chce przeznaczyć przysługujacy mu urlop wykorzystany w tym trybie.

    Pogadaj se ze Stokrotka...

    sz.

  • 7. Data: 2006-06-24 16:33:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e7ipii$3q8$1@atlantis.news.tpi.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > Pogadaj se ze Stokrotka...
    Nawet u ciebie taka odpowiedź mnie dziwi...