PracaGrupypl.praca.dyskusje › UK / praca na min rok / wczesniejsza rezygnacja / wyplaty

  • 1. Data: 2006-06-22 08:15:05
    Temat: UK / praca na min rok / wczesniejsza rezygnacja / wyplaty
    Od: "Daniel Świrko" <d...@s...pl>

    czy jezeli pracodawca oferuje mi prace "min na rok" podpisuje umowe, w
    ktorej zawarty jest taki punkt, w ktorym mowa jest ze nie moge wczesniej
    zrezygnowac?

    czy decydujac sie na roczna prace w UK mozna wczesniej zrezygnowac z pracy
    bez zadnych zobowiazan karnych (pienieznych)?

    pytam sie profilaktycznie, poniewaz chce wyjechac na rok, ale moze zdazyc
    sie sytuacja ze bede musial wczesniej zakonczyc prace i wrocic do kraju

  • 2. Data: 2006-06-22 09:40:37
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > czy decydujac sie na roczna prace w UK mozna wczesniej zrezygnowac z pracy
    > bez zadnych zobowiazan karnych (pienieznych)?

    Przecież to nie zależy od kraju, tylko od pracodawcy...

    Boa.