PracaGrupypl.praca.dyskusje › "wielka czwórka"

  • 11. Data: 2004-03-30 16:16:15
    Temat: Re: "wielka czwórka"
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Mar 2004 14:19:00 +0200, "Ender"
    <e...@p...onet.pl> zakodował:

    >zaslyszana kiedys przeze mnie nazwa "Bajkopisarze" byla raczej aluzja do ich
    >nazwy (taki autor co pisal bajki) a nie do tworczosci (kreatywna ksiegowsc

    A niby to nazawa której firmy z wielkiej czwórki kojaży Ci się z
    bajkopisarzem (i którym)??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 12. Data: 2004-03-30 16:16:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Mar 2004 13:33:24 +0200, "gromax"
    <g...@g...pl> zakodował:

    >kiedyś była ich piątka,

    Młodyś jeszcze ;)

    Kiedyś, to była ich szóstka.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 13. Data: 2004-03-31 05:25:44
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    > Pięknego dnia Tue, 30 Mar 2004 14:19:00 +0200, "Ender"
    > <e...@p...onet.pl> zakodował:

    > A niby to nazawa której firmy z wielkiej czwórki kojaży Ci się z
    > bajkopisarzem (i którym)??

    Nie z wielkiej czworki tylko z wielkiej piatki (zwroc uwage do ktorej czesci
    postu jest to odpowiedz).
    A z jaka firma ?
    Andersen

    Pozdrawiam

    Ender

  • 14. Data: 2004-03-31 08:05:54
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 3/30/2004 2:19 PM, Ender wrote:
> [...]
    > nazwy (taki autor co pisal bajki) a nie do tworczosci (kreatywna ksiegowsc

    No, widzę, że temat strasznie drażliwy.
    Skojarzenie "bajkopisarstwo" z Andersenem (tym od bajek) to czysty
    prawniczy wybieg - by uniknąć posądzenia o pomówienie.

    Każada firma zajmujaca się doradztwem podatkowym, badaniem bilansów etc.
    stanie prędzej czy później przed dylematem z etyki: być rzetelnym i
    praworządnym - co może wiązać sięz utratą klientów - czy pomagać
    klientom znajdować "twórcze rozwiązania".

    Pzdr: Catbert