PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ksiazeczka zdrowia, badania

  • 1. Data: 2004-03-30 09:09:11
    Temat: Ksiazeczka zdrowia, badania
    Od: "Pavel" <P...@o...pl>

    Witam,

    Od niedawna pracuje, na okresie probnym.
    Chcialem zapytac jak wyglada sprawa badan
    okresowych (nie proszono mnie o takie przy
    podpisywaniu umowy).
    Co z ksiazeczka zdrowia. Czy aby ja uzyskac
    moge juz teraz zglosic sie np. do kadr, czy
    sprawa wyglada inaczej.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    SP

  • 2. Data: 2004-03-30 10:03:06
    Temat: Re: Ksiazeczka zdrowia, badania
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 30 Mar 2004 11:09:11 +0200, na pl.praca.dyskusje, Pavel napisał(a):

    > Witam,

    Zgłoś się zaraz do kadr po książeczkę i powiedz, że nie robiłeś badań
    wstępnych , właściwie nie powinni Cię dopuścić do pracy
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)