PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przyszły absolwent

  • 1. Data: 2004-03-30 09:06:31
    Temat: Przyszły absolwent
    Od: "Tomasz P" <d...@p...onet.pl>

    Cześć
    Ja mam takie pytanko w czerwcu będe inżynierem budownictwa i mam takie
    pytanko czy juz teraz powinienem szukac pracy tzn czy juz teraz warto zacząć
    wysyłać dokumenty do różnych firm .
    Jest tylko taki problemik (a moze nie problemik )ze w czerwcu również jadę
    do pracy do usa w sklepie , wracam dopiero w październiku .I czy jest sens
    wysyłania dokumentów juz teraz ,jeżeli pracę dopiero będę mógł podjąć na
    jesień.Czy warto na potęcjalnej rozmowie mówić ze prace mogę podjąć od
    jesieni ( trochę to bez sensu ).
    Jeszcze takie pytanko czy warto ująć w CV ze pracowałem w USA latem w
    latach poprzednich , w sklepie.
    Pozdrawiam
    Tomasz P

  • 2. Data: 2004-04-01 12:34:02
    Temat: Re: Przyszły absolwent
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    "Tomasz P" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wysyłania dokumentów juz teraz ,jeżeli pracę dopiero będę mógł podjąć na
    > jesień.Czy warto na potęcjalnej rozmowie mówić ze prace mogę podjąć od

    Przede wszystkim warto pocwiczyc ortografie, bo np CV z bledami moze
    zniechecic najbardziej pozytywnie nastawionego do absolwentow pracodawce.

    > Jeszcze takie pytanko czy warto ująć w CV ze pracowałem w USA latem w
    > latach poprzednich , w sklepie.

    Mysle, ze lepiej podkreslic znajomosc angielskiego zdobyta w Stanach, w
    trakcie pracy wakacyjnej. Jesli pracodawca bedzie zainteresowany, co to byla
    za praca ew. zapyta podczas rozmowy.

    Ina