PracaGrupypl.praca.dyskusje › "wielka czwórka"

  • 1. Data: 2004-03-30 11:12:29
    Temat: "wielka czwórka"
    Od: "Kinga" <k...@w...pl>

    hej,
    przegladam ogłoszenia i ciągle napotykam takie oto wymaganie: "posiadanie
    doświadczenia w pracy w firmach z "wielkiej czwórki""....oświećcie mnie
    proszę, jakież to firmy maja zaszczyt znajdować się w gronie tej 'wielkiej
    czwórki' :)
    dzięki,
    Kinga

  • 2. Data: 2004-03-30 11:33:24
    Temat: Re: "wielka czwórka"
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

> [...]
    > doświadczenia w pracy w firmach z "wielkiej czwórki""....oświećcie mnie
    > proszę, jakież to firmy maja zaszczyt znajdować się w gronie tej
    kiedyś była ich piątka, ale niejaki enron jednej z nich troszkę
    naprzeszkadzał i została czwórka.
    teraz zostało byłe pwc (teraz w części ibm bcs), e&y, d&t i... zapomniałem
    ;)

    > Kinga

    gromax

  • 3. Data: 2004-03-30 11:36:42
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    > teraz zostało byłe pwc (teraz w części ibm bcs), e&y, d&t i... zapomniałem
    > ;)

    .. i kpmg :)

    --

    Pozdrawia KingAM

    "Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

  • 4. Data: 2004-03-30 11:43:23
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > kiedyś była ich piątka, ale niejaki enron jednej z nich troszkę
    > naprzeszkadzał i została czwórka.

    Chodzi Ci o Bajkopisarzy ?

    Pozdr

    Ender

  • 5. Data: 2004-03-30 12:08:35
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    chyba jestem niewyspany po wczorajszym :)

  • 6. Data: 2004-03-30 12:10:44
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Chodzi Ci o Bajkopisarzy ?

    heh.. ważne że jest u nich co robić i kaska jest całkiem przyzwoita. przy
    współpracy z takimi sie właśnie nauczyłem że pracuje sie dla pieniędzy a nie
    różnego rodzaju "dodatków"
    Swoją drogą, to bajki może pisac każdy. Ja wolę za 100 tysięcy niz za darmo
    :)

    > Pozdr
    >
    > Ender

    gromax

  • 7. Data: 2004-03-30 12:15:17
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Ender wrote:
    > Chodzi Ci o Bajkopisarzy ?

    Znakomite określenie na tzw. konsultantów :) Pochodna od R.I.P.
    Andersena? ;)

  • 8. Data: 2004-03-30 12:19:00
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    nie
    > różnego rodzaju "dodatków"
    > Swoją drogą, to bajki może pisac każdy. Ja wolę za 100 tysięcy niz za

    To absolutnie nie bylo zlosliwe. Pewnie, ze to byla dobra firma. A
    zaslyszana kiedys przeze mnie nazwa "Bajkopisarze" byla raczej aluzja do ich
    nazwy (taki autor co pisal bajki) a nie do tworczosci (kreatywna ksiegowsc
    itp.).

    Pozdr

    Ender

  • 9. Data: 2004-03-30 13:19:41
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    > chyba jestem niewyspany po wczorajszym :)

    eee.... a to było w kontekście czego? ;)

  • 10. Data: 2004-03-30 14:45:52
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > eee.... a to było w kontekście czego? ;)
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia KingAM

    gromax