PracaGrupypl.praca.dyskusje › UP, nie przysłali mi PIT

  • 1. Data: 2004-03-30 12:30:44
    Temat: UP, nie przysłali mi PIT
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    Witam,

    W lecie byłem przez 2 miesiące bezrobotny i dostawałem zasiłek.
    Teraz jest koniec marca, a mój UP ciągle nie przysłal mi PIT (chyba 11?)
    na którym byłoby napisane, ile mi pobrali zaliczek na poczet podatku.

    Mieliście podobne przypadki?
    Dzwonić do UP? (wiecznie zajęte) Do US?

    Pozdro, KaeL

  • 2. Data: 2004-03-30 12:35:51
    Temat: Re: UP, nie przysłali mi PIT
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    dzwonić, mailować a najlepiej udać się osobiście

  • 3. Data: 2004-03-30 17:00:52
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    jesli zasilek byl ponizej 500zl do reki to i tak chyba nic Ci to nie da bo
    nie bedzie co odliczyc :P
    ale glowy za to nie dam !!! ;)
    w moim przypadku po polrocznym zasilku mam zwrotu 3,20 :D

  • 4. Data: 2004-03-30 17:43:14
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    > jesli zasilek byl ponizej 500zl do reki to i tak chyba nic Ci to nie da bo
    > nie bedzie co odliczyc :P

    Ale rozliczyć się trzeba.
    W tamtym roku też mi UP nie przesłał PIT'u, okazało się że trzeba było
    zgłosić się osobiście do nich po ten formularz:(( Nie wysyłali go pocztą
    (czyżby oszczędności)

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 5. Data: 2004-03-31 05:26:22
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!

    Użytkownik "KaeL" <K...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz jest koniec marca, a mój UP ciągle nie przysłal mi PIT (chyba 11?)
    > na którym byłoby napisane, ile mi pobrali zaliczek na poczet podatku.

    W zdecydowanej więkzości przypadków urzędy pracy wydają PITy podczas
    ostatniej wizyty bezrobotnego.
    Może jednak dostałeś?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-03-31 20:30:37
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > Teraz jest koniec marca, a mój UP ciągle nie przysłal mi PIT (chyba 11?)
    > na którym byłoby napisane, ile mi pobrali zaliczek na poczet podatku.

    większość PUPow wydaje pit11 przy ostatniej wypłacie zasiłku, drukowane są
    3szt.: dla Urzędu Skarbowego, dla Pupu-do akt interesanta(tu się interesant
    podpisuje z datą, że otrzymał), do ręki interesanta. Przejrzyj papiery które
    dostałeś przy wyrejestrowaniu z PUP, może się wśród nich zapodział?:), jeśli
    faktycznie nie masz- zgłoś się do PUP szybko. A co do wysyłania...PUPy nie mają
    za bardzo kasy na znaczki i wiele innych rzeczy:(

    pozdrawiam

    magda

  • 7. Data: 2004-04-01 09:16:12
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > większość PUPow wydaje pit11 przy ostatniej wypłacie zasiłku,
    Ale oni mi zasiłki przelewali na konto.

    > Przejrzyj papiery które dostałeś przy wyrejestrowaniu z PUP, może się
    wśród nich zapodział?:)
    Ja ich zawiadomiłem faksem o fakcie uzyskania przeze mnie pracy. No i
    zasiłki rzeczywiście przestali przelewać. Chyab mi wtedy / potem żadnych
    papierów nie wysłali...

    > A co do wysyłania...PUPy nie mają za bardzo kasy na znaczki i wiele
    innych rzeczy:(
    Dzwoniłem własnie do nich i powiedzieli żeby wysłac teraz faks i że wyślą.
    Jak nie, to będę musiał rzeczywiście pójśc na piechtę :(

    KaeL

  • 8. Data: 2004-04-01 12:24:42
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    "KaeL" <K...@...pl> wrote in message
    > wśród nich zapodział?:)
    > Ja ich zawiadomiłem faksem o fakcie uzyskania przeze mnie pracy. No i
    > zasiłki rzeczywiście przestali przelewać. Chyab mi wtedy / potem żadnych
    > papierów nie wysłali...

    Jak to nie? a informacja o wyrejestrowaniu??

    > innych rzeczy:(
    > Dzwoniłem własnie do nich i powiedzieli żeby wysłac teraz faks i że wyślą.
    > Jak nie, to będę musiał rzeczywiście pójśc na piechtę :(

    Pozazdroscic... pieniazki na konto, wszystko da sie zalatwic faxem... Czemu
    ja trafilam na taki UP, gdzie trzeba bylo sie o wszystko odstac w
    kilkugodzinnej kolejce??

    Ina

  • 9. Data: 2004-04-01 20:55:41
    Od: s...@o...pl

    > <s...@o...pl> wrote in message
    > Ale oni mi zasiłki przelewali na konto.
    to dobrze macie:)
    > wśród nich zapodział?:)
    > Ja ich zawiadomiłem faksem o fakcie uzyskania przeze mnie pracy. No i
    > zasiłki rzeczywiście przestali przelewać. Chyab mi wtedy / potem żadnych
    > papierów nie wysłali...
    nie dostałeś decyzji o wyrejestrowaniu? a może wysłali poleconym tylko nik nie
    odebrał?
    > innych rzeczy:(
    > Dzwoniłem własnie do nich i powiedzieli żeby wysłac teraz faks i że wyślą.
    > Jak nie, to będę musiał rzeczywiście pójśc na piechtę :(
    >
    > KaeL

    i w końcu spokojnie będziesz mógł sie za zeszły rok rozliczyć :))))
    pozdr.
    magda

  • 10. Data: 2004-04-02 07:10:39
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    "Ingrid" <i...@b...pl> wrote in message
    > Pozazdroscic... pieniazki na konto,
    Naprawdę inne urzędy nie przelewają na konto?
    > wszystko da sie zalatwic faxem...
    Poczekaj, zobaczymy... ;)
    > Czemu ja trafilam na taki UP, gdzie trzeba bylo sie o wszystko odstac w
    kilkugodzinnej kolejce??
    W moim przypadku, to był adres: Warszawa, ul. Ciołka. Ale atmosfera i
    kolejka 'na wejściu' oczywiście nieprzyjemna.

    KaeL