PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie ,problemy z pracodawca

  • 1. Data: 2004-03-30 08:40:03
    Temat: Wypowiedzenie ,problemy z pracodawca
    Od: "Delfin" <d...@w...pl>

    Witam

    Chcę zmienić pracę i tu sie problem zaczyna
    pracuje od maja zeszłego roku (2003)
    od 29 lutego br. nie zostala podpisana ze mna nowa umowa o pracę. Jak
    wyglądaja moje prawa w związku z odejściem z firmy????
    ostatnia umowa była na czas okreslony 6 miesięcy.

    Bardzo interesuje mnie również czego powinienem sie obawiac ze strony
    pracodawcy i jak wygląda sprawa z automatycznym przedłuzaniem umowy o pracy
    w przypadku nieprzedłożenia mi jej w ciągu 7 dni od zakończenia
    ostatniej?????

    Bardzo dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Delfin

  • 2. Data: 2004-03-30 09:02:59
    Temat: Re: Wypowiedzenie ,problemy z pracodawca
    Od: "PiotrP" <p...@a...com.pl>

    > pracodawcy i jak wygląda sprawa z automatycznym przedłuzaniem umowy o
    pracy
    > w przypadku nieprzedłożenia mi jej w ciągu 7 dni od zakończenia
    > ostatniej?????

    jeżeli 01 marca pracodawca dopuścił Cię do pracy - to oznacza to umowe na
    czas nieokreślony
    wg obecnych przepisów, nie 7 dni, ale w pierwszym dniu pracy, czyli 01/03
    miałeś dostac umowę
    za jej brak - karany jest pracodawca, ale - Ty masz domyślnie umowę na czas
    nieokreślony
    z okresami wypowiedzenia, itd itd
    jeśli na maxa chcesz zrezygnować z tej pracy - wskazane byłoby rozwiązanie
    za porozumieniem stron
    w razie czego - masz na szefa haka - niedoręczoną Ci umowę o pracę

    pozdr.
    PiotrP