PracaGrupypl.praca.dyskusjewegiel z czech .... › Re: wegiel z czech ....
    From: tumek <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wegiel z czech ....
    Date: Wed, 04 Aug 2010 09:18:48 +0200

    > no co, jest przynajmniej szczerze. Niech kandydat sam zdecyduje.
    > Zastanawia mnie tylko czy ta "potęzna motywacja" zakłada jakieś
    > podpalenia, porwania, wiercenie w kolanach itp dla osiągnięcia efektu :)
    >
    > BTW, powinny Cię rozwalać ogłoszenia w stylu "wynagrodzenie adekwatne do
    > osiąganych efektów".
    >
    > e.

    zgadzam sie, pisze dlatego ze w tym roku mialem przyjemnosc pracowac w
    takim klimacie, branza wina firma ze Śląska gdzie na pytanie kiedy
    dostane wynagrodzenie za marzec ( pytalem w czerwcu ) uslyszalem ze nic
    nie sprzedalem ( wszedlem do 4 nowych sieci ) i nic nie dostane nawet
    podstawy... firma rodzinna - poprostu przeinwestowali i coz...ale
    przyznam ze efekt piorunujacy hehhe , dzisiaj juz stara ekipa uciekla w
    calosci widze ze szukaja nowych i z gory wspolczuje...

    tekst "wynagrodzenie adekwatne do osiąganych efektów" rozumiem w pełni
    -spox ale wlasnie ogloszenia w stylu gwaratnuje ze jak nic nie sprzedasz
    to nic nie zarobisz budza we mnie stare upiory.
    --
    pozdro
    tumek