PracaGrupypl.praca.dyskusje › uwazajcie

  • 1. Data: 2005-07-13 12:43:04
    Temat: uwazajcie
    Od: "mario" <a...@w...moj.mail>

    http://gliwice.naszemiasto.pl/wydarzenia/495923.html

  • 2. Data: 2005-07-13 12:48:26
    Temat: Re: uwazajcie
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mario [Wed, 13 Jul 2005 14:43:04 +0200]:

    > http://gliwice.naszemiasto.pl/wydarzenia/495923.html

    Przepiekne :-))) Az sie czlowiek zastanawia, kto moze sie
    zatrudniac w firmie sprzedajacej papierki na zuzyte gumy.
    Dobrze, ze do zucia...

    Kira

  • 3. Data: 2005-07-14 06:56:37
    Od: "Forest " <g...@w...pl>

    Naiwnych nie sieją.

    Jestem absolwentem, szukam pracy, przyznaję łatwo nie jest.

    Kiedyś poszedłem na rozmowę do tego typu firmy ( nachalna akwizycja),
    dyrektor ( sprawiał wrażenie tzw. ok gościa) zapytał mnie, ile bym chciał
    zarabiać jako specjalista w swojej dziedzinie. Podałem kwotę 2.500 zł /
    miesięcznie.

    Na to dostałem odpowiedź, że w ich firmie możliwe jest zarabianie 2.500 zł
    dziennie. Poszedłem na to, pracuję już rok, kupiłem mieszkanie i samochód,
    odkładam na dom z basenem.

    A tak na serio - nic dziewnego, że u nas jest tak źle, skoro sa ludzie, którzy
    wierzą w takie brednie.

  • 4. Data: 2005-07-14 07:19:43
    Od: " jaspis" <j...@g...pl>

    Forest <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > odkładam na dom z basenem.
    >
    > A tak na serio - nic dziewnego, że u nas jest tak źle, skoro sa ludzie, którzy

    I ja sie przylanczam do Twojego postu. Mialam okazje byc na jednej z rozmow -
    facet najpierw spytal ile chce zarabiac podalam ok 1800 bodajrze a ten sie
    zdziwil co tak malo i zaczal wypytywac ile wydaje na konmetyki i inne
    "drobiazgi" a potem spytal ile chce max zarabiac. Sama nie wiedzialam co
    odpowiedziec podalam 5 tys. a ten sie uczepil tej kwoty i stwierdzil ze 5 tys
    to pikus i mozna taka kwote od tak zarobic w Polsce. Podziekowalam. Znam
    rowniez inna sytuacje - pewien Pan ktory prowadzi "oddzialy" pewnej znanej
    instytucji finansowej zatrudnia na czarno za 500zl miesiecznie. Dziewczyna
    oprocz swoich "standardowych" obowiazkow, czyli udzielania kredytu, ma
    sprzatac, myc okna itp. I ten sam facet chcac zatrudnic kolejna dziewczyne na
    inny oddzial powiedzial Jej przy okazji rozmowy telefonicznej (nie widzac Jej
    nigdy na oczy) by pojechala do mista X i poszukala lokalu na nowy oddzial.
    Paranoja. Kolezanka oczywiscie sobie odpuscila i nie ma zamiaru dla takiego
    "Pracodawcy" pracowac ale ilez jest takich co daje sie na maxa wykorzytac?
    Wlasnie dzieki takim ludziom inni nas wykorzystuja a jak nam sie cos nie
    podoba to NAPRAWDE (niestety) jest 10 osob na nasze miejsce :( Ciekawe kiedy
    ludzie zaczna myslec i szanowac sie...

    Pozdrawiam,
    jaspis