PracaGrupypl.praca.dyskusjeuwazajcie › Re: uwazajcie
    From: " jaspis" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: uwazajcie
    Date: Thu, 14 Jul 2005 07:19:43 +0000 (UTC)

    Forest <g...@w...pl> napisał(a):

    > Naiwnych nie sieją.
    >
    > Jestem absolwentem, szukam pracy, przyznaję łatwo nie jest.
    >
    > Kiedyś poszedłem na rozmowę do tego typu firmy ( nachalna akwizycja),
    > dyrektor ( sprawiał wrażenie tzw. ok gościa) zapytał mnie, ile bym chciał
    > zarabiać jako specjalista w swojej dziedzinie. Podałem kwotę 2.500 zł /
    > miesięcznie.
    >
    > Na to dostałem odpowiedź, że w ich firmie możliwe jest zarabianie 2.500 zł
    > dziennie. Poszedłem na to, pracuję już rok, kupiłem mieszkanie i samochód,
    > odkładam na dom z basenem.

> [...]

    I ja sie przylanczam do Twojego postu. Mialam okazje byc na jednej z rozmow -
    facet najpierw spytal ile chce zarabiac podalam ok 1800 bodajrze a ten sie
    zdziwil co tak malo i zaczal wypytywac ile wydaje na konmetyki i inne
    "drobiazgi" a potem spytal ile chce max zarabiac. Sama nie wiedzialam co
    odpowiedziec podalam 5 tys. a ten sie uczepil tej kwoty i stwierdzil ze 5 tys
    to pikus i mozna taka kwote od tak zarobic w Polsce. Podziekowalam. Znam
    rowniez inna sytuacje - pewien Pan ktory prowadzi "oddzialy" pewnej znanej
    instytucji finansowej zatrudnia na czarno za 500zl miesiecznie. Dziewczyna
    oprocz swoich "standardowych" obowiazkow, czyli udzielania kredytu, ma
    sprzatac, myc okna itp. I ten sam facet chcac zatrudnic kolejna dziewczyne na
    inny oddzial powiedzial Jej przy okazji rozmowy telefonicznej (nie widzac Jej
    nigdy na oczy) by pojechala do mista X i poszukala lokalu na nowy oddzial.
    Paranoja. Kolezanka oczywiscie sobie odpuscila i nie ma zamiaru dla takiego
    "Pracodawcy" pracowac ale ilez jest takich co daje sie na maxa wykorzytac?
    Wlasnie dzieki takim ludziom inni nas wykorzystuja a jak nam sie cos nie
    podoba to NAPRAWDE (niestety) jest 10 osob na nasze miejsce :( Ciekawe kiedy
    ludzie zaczna myslec i szanowac sie...

    Pozdrawiam,
    jaspis