PracaGrupypl.praca.dyskusje › urzad pracy we wroclawiu staz absolwencki

  • 1. Data: 2003-09-17 14:07:41
    Temat: urzad pracy we wroclawiu staz absolwencki
    Od: "Jack Torrance" <c...@p...onet.pl>

    Mam pytanie

    Warunkiem dostania sie na staz absolwencki jest zarejestrowanie sie jako
    bezrobotny absolwent w urzedzie pracy, ktos juz to robil ? Ile to trwa i do
    ktorego urzedu nalezy sie z tym zglosic.(licze, ze odpowie mi ktos z
    wrocławia)

    PZDR

  • 2. Data: 2003-09-18 10:50:37
    Temat: Re: urzad pracy we wroclawiu staz absolwencki
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Witam,

    Idziesz któregoś ranka do Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu (zakładam,
    że jesteś zameldowany we Wrocławiu, bo jeśli nie, to musisz taką operację
    wykonać w swoim miejscu zameldowania), po odstaniu ok. 2 godzin i
    wypełnieniu ankiety jesteś rejestrowany do pośrednika. Termin oczekiwania -
    ok. 2 tygodnie. Jeśli masz już nagranego pracodawcę, to pracodawca ten
    powinien już wcześniej zgłosić się do PUP (chyba III piętro, pokój 307?), bo
    PUP musi przygotować odpowiednią umowę, co także trwa ok. 3 tygodni.
    PUP we Wrocławiu mieści się na Powstańców Śląskich, naprzeciwko Poltegoru.