PracaGrupypl.praca.dyskusje › OHP-warunki zatrudnienia?

  • 1. Data: 2003-09-17 12:22:08
    Temat: OHP-warunki zatrudnienia?
    Od: "Judyta" <e...@w...pl>

    Witam !!
    Chcialabym się dowiedziec od osób zorientowanych lub zatrudnionych przez OHP
    Na jakich zasadach otrzymuje sie prace w OHP ? Chodzi mi o posrednictwo
    pracy jakie oferują bezrobotnym? Przychodzi do nich mnostwo osób dziennie.
    Jakie zawody mogą liczyć na znalezienie tam zatrudnienia ? Czy wszystkie ?
    Czy znajdują głownie pracę dla fizycznych czy rownież umysłowych pracowników
    ?
    Jak wyglada wynagrodzenie za pracę osoby zatrudnionej praz OHP ?
    Czy to wynagrodzenie jest mniejsze niż pracownika, ktory sam sobie znajdzie
    pracę ?
    A jak z ubezpieczniem pracownika, kto go ubezpiecza OHP ? Kto wogóle jest
    pracodawca takiego pracownika zatrudnionego prze OHP i kto wyplaca mu
    pieniadze ?
    Co wogóle możecie powiedziec o tym posrednictwie czy warto z niego
    skorzystac, w jakich przypadkach ?
    Co OHP z tego ma ze znajduje dla kogos pracę ?
    Dziekuję wszystkim którzy zechca mi na ten temat napisac z wlasnego
    doświadczenia lub z innych zrodel. Pozdrawiam !