PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop okolicznościowy

  • 1. Data: 2003-09-17 11:53:17
    Temat: urlop okolicznościowy
    Od: " " <v...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam następujące pytanie.
    Przez jaki okres mogę wykorzystać urlop okolicznościowy z okazji narodzin
    dziecka?
    Czy to trzeba wykorzystać odrazu, czy można w innym terminie?

    Dzięki i pozdrawiam
    Valdi

  • 2. Data: 2003-09-17 19:53:01
    Temat: Re: urlop okolicznościowy
    Od: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>

    Użytkownik <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziecka?
    > Czy to trzeba wykorzystać odrazu, czy można w innym terminie?

    W jakimś rozsądnym terminie - nie koniecznie w dniu narodzin dziecka. Jest
    on przeznaczony raczej na załatwienie różnych spraw urzędowych, bądż
    odebranie żony z dzieckiem ze szpitala, ew. na leczenie kaca :). Do podania
    o urlop trzeba dołączyć akt urodzenia dziecka, lub dostarczyć go po
    wykorzstaniu urlopu - tylko do wglądu /kserokopia dla zakładu/.
    Przy okazji zorientuj się, czy nie wypłacają jakichś pieniążków z socjalnego
    z tej okazji, a jeżeli jesteś dodatkowo ubezpieczony, to z pewnością jakiś
    pieniądze Ci się należą z polisy. Więc zaopatrz się w większą ilość odpisów
    aktu urodzenia dziecka.
    > -- Śpij dużo dokąd możesz!!!
    Dobranoc - Majgocha.
    http://www.gazeta.pl/usenet/