PracaGrupypl.praca.dyskusje › ponawiam prosbe o rade

  • 1. Data: 2003-09-17 13:10:29
    Temat: ponawiam prosbe o rade
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    dostałem prace w firmie outscourigowej zajmujacej sie min projektami sieci
    komputerowych, serwis sprzetu komputerowego, administracja.
    Moje doświadczenie nie jest wielkie ale jest Akademia Cisco i kursy
    Microsoftu - po studiach technicznych. Wzieli mnie bo nie mam jakis
    zaleciałości z poprzednich firm.
    firma chce najpierw na okres probny u nich w wawie zeby przeszkolić itp
    jaką pensje można zażądać?
    zaznaczam ze do wawy bede musial dojeżdza130 km
    krzys

  • 2. Data: 2003-09-17 13:13:09
    Temat: Re: ponawiam prosbe o rade
    Od: "ryjek" <p...@p...onet.pl>

    3000 brutto ?

  • 3. Data: 2003-09-17 19:57:46
    Od: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>

    Użytkownik "ryjek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 3000 brutto ?
    > w Warszawie być może, ale śmiem wątpić - kompletnie bez praktyki.
    Mimo dojazdów(to przecież dla przyuczenia) stawiałabym racej na jakieś
    2000,- brutto.